het kon beter hoorquote:
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is wel leuk hoor, ik kwam daar ook wel eens.. misschien binnenkort maar eens weer
doen dan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ik wil ook flirten in de lente en zomer en sjans veel sjans en en
flex enzo jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wow, dat ik haar herkende, echt fetch.
chatroulettequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?
Je moet ook eens afwisselen van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het kon beter hoorbeetje saai, dat 'zelfwerk'
murdera heeft daar nog wel eens een handje van jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?
We kunnen niet alles hebben helaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ik wil ook flirten in de lente en zomer en sjans veel sjans en en
met wie?quote:
ja, dat wou ik vanavond, maar helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet ook eens afwisselen van tijd tot tijd.
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
ik prbeer het wel,maar ze kijken me vreemd aan
Ik probeer het voor je te regeelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wajooooooooooooo pics [ afbeelding ]
i know toch zuigt hetquote:
ja dattequote:
jaquote:
serieus? kan ik mee doen zonder zelf op de cam te moeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
murdera heeft daar nog wel eens een handje van ja
Wat is dezequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mij
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het voor je te regeelen.
met iedereen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
ik prbeer het wel,maar ze kijken me vreemd aan
Dat uitstellen maakt het alleen maak lekkerder als je het wel krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, dat wou ik vanavond, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |