die mag er ook wel zijn, zekerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Gwyneth Paltrow?
Ik ben teleurgesteld in Sinos.
Zo op zijn tijd wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hou jij daar ook al van, bedoelde ik
blablabla dooooeixxxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je op mij reageert wil al zeggen dat ik gelijk heb sukkel![]()
En nieuw kan je mij niet echt noemen hoor
En hoe zie jij dat dan zo snel, ouwe legolas van me?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof me maar gewoon, ik zie dat soort dingen.
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zag wat je daar deed lawlzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah ok, ik moest het wel even zeker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh, wacht. Dat buurmeisje. Topics van jaren terug doemen nu opeens voor me op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien helaasch.
Don't blame the messenger, blame the saying.quote:
hmmmquote:
lkhdfsaoibgoasjgklsdnkogxquote:
Ze heeft zo'n mooi gezicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die mag er ook wel zijn, zeker
hoezo dat?
Nee zover gaat het niet, hij woont er ook pas een paar maanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat buurmeisje. Topics van jaren terug doemen nu opeens voor me op.
Ja weet ik! Shit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Scarlett Johansson!!
BAM That ass in 3D in the Avengers!!
KWIJL!!SOP SOP SOP
is er serieus niet gekust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n mooi gezicht.![]()
Sinos zei dat er gezoend werd. Kom ik, is er niet gezoend.
eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n mooi gezicht.![]()
Sinos zei dat er gezoend werd. Kom ik, is er niet gezoend.
Nou, je enter doet het hoor! Het leuke is, als je een toetsenbord hebt met n-key rollover dan . . . laat ook maar.quote:
Het is dus het buurmeisje van de andere kant?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zover gaat het niet, hij woont er ook pas een paar maanden.
Vooral met Myr.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is er serieus niet gekust?
jammer
goed kussen is heet
Nee, ze gaf het zelfs toe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens
misschien was je te laat
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je enter doet het hoor! Het leuke is, als je een toetsenbord hebt met n-key rollover dan . . . laat ook maar.
ik zou het niet pikken hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral met Myr.
[..]
Nee, ze gaf het zelfs toe.
Op de meet, ik zie dat gelijk, 1 blik op die pimphand van je was genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat dan zo snel, ouwe legolas van me?
Ik zat echt te genieten toen!!quote:
Ik zo om me heen kijken, maar nee, het leek niet veilig te gaan fappen. Dat was niet het moment daar in die bioscoopzaal.quote:
heb jij daar ook al mee gekust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral met Myr.
[..]
Nee, ze gaf het zelfs toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |