Jij krijgt een poederimage?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgen
ga eerst een cursus gezellig praten volgen dan want je kunt het niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon gezellig praten?
Verder niks, maarja iedereen haat me toch....
Dit kan komen omdat ik blond ben hoor maarre wat is er gezellig aan: "boehoe niemand vindt mij aardig" "huilie huilie ik ga een mes in mn keel zetten" "jankmuil jankmuil ik ben gebanned en ik snap echt niet waaromquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon gezellig praten?
Verder niks, maarja iedereen haat me toch....
Pics van het buurmeisje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij dat nou eens had bij zijn buurmeisje had hij hier niet meer gezeten.
Hoi!!quote:
Ik heb gevraagd, maar nee. Zelfs toen ik voorstelde om te zoenen met m'n hand deden ze NIKSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze willen het vast nog eens doen voor ons
absoluutquote:
Que?quote:
nou dat je lange vingers hebt en dus goed bent in uhm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ik mijn vingers nog wel eens kraak?
Tot straks hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
Laat maar hoor ik sluit dit hele topic af voor vanavond, ben er klaar mee.
Daar kan ik in komen.quote:
Het is een groot dramatisch verhaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgen
*stamp stamp*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
Huh?quote:
Aha een echte FOK!ker dusquote:
Denk het niet, maar jij bent nieuw dus geef je nog het voordeel van de twijfel.quote:
ik zag wat je daar deed lawlzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kan ik in komen.
Komen, hehe, zag je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat vind je van Gwyneth Paltrow?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
absoluut
oh ja. wat een gejanksmoel hier zegen ik maar denken dat ik erg was, vrouw zijnde
Nu wel echt je woorden nakomen. Een man een man, een woord een woord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
hou jij daar ook al van, bedoelde ikquote:
Maar het was niet één woord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wel echt je woorden nakomen. Een man een man, een woord een woord.
Het feit dat je op mij reageert wil al zeggen dat ik gelijk heb sukkelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het niet, maar jij bent nieuw dus geef je nog het voordeel van de twijfel.
Ik heb haar nog nooit gezien helaasch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |