Wel bij een vrouw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Of naja. Ik heb nog nooit iets bereikt op de piano.
She's still, she's still, Carice from the block.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Maar ook Carice van Houten.
Als je het lief vraagt zoenen ze vast wel nog een keerquote:
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]En de laatste woorden.. Die moeten magisch zijn.
caricequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Maar ook Carice van Houten.
ze willen het vast nog eens doen voor onsquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.
Het is gewoon lullig doen rhub.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je net dramatisch weggestormd was? voor de 4e keer vanavond?
Wat is dan wel een knappe vrouw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
carice!!!
nee, daar doe ik t niet voor.. maar als ik eens in de buurt ben laat ik t weten hoor
Hoe lang sta jij al droog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Het is gewoon lullig doen rhub.
Ik was niet vervelend op TC.
Werd gebanned omdat (joy?)
De sfeer verziekte door een vraag te stellen?
Blijkbaar kan ik toch nog wel leuk praten als ik uren achter elkaar daar zit.
Maar niet als jij er bent?
ik dacht aan wat anders..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag op plekken zijn waar je niet gewenst bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me maar gewoon, ik zie dat soort dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan wel een knappe vrouw?
Aan het doorzettingsvermogen zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog?
Hoe erg was de breuk met je laatste ex?
Scharen? Of ben je daar niet zo van?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet van
mia kirshner/eliza dushku
Dat ik mijn vingers nog wel eens kraak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik dacht aan wat anders..
mur zei zoiets
Als hij dat nou eens had bij zijn buurmeisje had hij hier niet meer gezeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aan het doorzettingsvermogen zal het niet liggen.
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog?
Hoe erg was de breuk met je laatste ex?
Ik wil gewoon gezellig praten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag op plekken zijn waar je niet gewenst bent?
als je zo van de zelfkastijding bent stop dan gewoon je lul in een ventilator
ik proef lieverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Scharen? Of ben je daar niet zo van?
Eliza is heet ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet van
mia kirshner/eliza dushku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |