Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verleidelijke combiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag wel even komen proeven onder het genot van een ijsje![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het antwoord is koningsblauw
Kudos van WT. Ik kan met een glimlach sterven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
Toch, het voor elkaar krijgen van 4 underscores in een TT. Én een smiley. Kudos.
ja maar ze woont in verwegistan en daar gaan nu geen treinen meer heen denk ikquote:
ik word hier echt gigantisch heet vanquote:
Je komt ouder over.quote:
dit is fok, geen tcquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
Ik ben weer gebanned van TC kon mn zin niet eens afmaken.
Bekijk het allemaal lekker.
WTF man als iemand een andere mening heeft dan moet ie maar oprotten?
Zou haast denken dat het aan mij ligt, maargoed er zijn er hier meerdere opgerot door dit soort dingen.
Gister nog 3 uur zitten lullen, gaat allemaal prima en nu ineens niet waar komt dat dan door?
Ik weet het wel maar er zitten er een paar die als pass "I'm God" hebben.
Hoop dat jullie blij zijn nu.
Hoe is dat nou zo zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
Zou haast denken dat het aan mij ligt, maargoed er zijn er hier meerdere opgerot door dit soort dingen.
Gister nog 3 uur zitten lullen, gaat allemaal prima en nu ineens niet waar komt dat dan door?
Hmmmmmmmm ik denk dat ik ook maar weer eens een kijkje neem in de TCquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
waar wel, maar lullig is het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is fok, geen tc
take it somewhere else
jammer dat je zo ver weg bentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word hier echt gigantisch heet van
kree relax adem in adem uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Godverdomme man, wat kan ik toch heerlijk om jou lachen.
Zo zeg, wat een complimenten krijg ik hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt ouder over.
Nouja, wel herkenbaar hoor, Wijs als de oude grieken, maar een lichaam als een adonis.
kinderen in afrika gaan letterlijk nu doodquote:
Jawel maar naai me een beetje erover op omdat het gewoon onterecht is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
kree relax adem in adem uit
ik snap het wel ben ook niet al te popi maar doe rustig
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kudos van WT. Ik kan met een glimlach sterven.
Kom in Leiden wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jamijn hartje
en ijs!!!!!!!!
dude..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel maar naai me een beetje erover op omdat het gewoon onterecht is.
Nouja praat hier maar weer verder, morgen kan ik er vast wel weer in.
Of niet, en dan ben ik er klaar mee ook.
HET IS NIET ONTERECHT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was ook een compliment voor mij zelf he. Die moet je dus delen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een complimenten krijg ik hier.
heb je echt pianovingers?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.
Stel je niet zo aan zeg het is maar een topic op FOK! doe chill en doe leuk mee ipv alle aandacht naar je toe trekken omdat je zogenaamd zielig bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
HET IS NIET ONTERECHT.
De hele wereld is achterlijk behalve jij? :")
Ik ken je niet eens en zelfs ik snap waarom jij gebanned zou zijn van de TC!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?
Vertel me nu de reden waarom ik gebanned werd dan?
Dezelfde reden als altijd. Sfeerverneuker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?
Vertel me nu de reden waarom ik gebanned werd dan?
HEY ik ben het zieligst hier ik ben FA!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg het is maar een topic op FOK! doe chill en doe leuk mee ipv alle aandacht naar je toe trekken omdat je zogenaamd zielig bent.
Want als we het zieligwedstrijdje gaan doen win ik keihard van je!
juist ja thx heejquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens en zelfs ik snap waarom jij gebanned zou zijn van de TC!
Ghehe, ik zag wel wat je deed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook een compliment voor mij zelf he. Die moet je dus delen!
screenshot!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
Wauw ik kom een tijdje niet in de TC en opeens zie ik Twi en Myr voor de cam zoenen met elkaar...crazyyy
want en omdat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dezelfde reden als altijd. Sfeerverneuker.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.
Ik heb binnen een maand tijd mn stiefpa en mn tante mogen begraven. En dan begin ik nog niet eens over mn overige problemen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
HEY ik ben het zieligst hier ik ben FA!
ik dacht dat je net dramatisch weggestormd was? voor de 4e keer vanavond?quote:
Ja. Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |