Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dus het buurmeisje van de andere kant?
Vette shit! Heb je ook de verhouding tussen mijn wijs- middel- en ringvinger gecontroleerd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de meet, ik zie dat gelijk, 1 blik op die pimphand van je was genoeg.
We hadden het toch over buurmeisjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik kan er helaas niks aan doen.quote:
IK niet.quote:
Ik zat met mn zoon in de bioscoop dus ik ging ook maar niet soppenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zo om me heen kijken, maar nee, het leek niet veilig te gaan fappen. Dat was niet het moment daar in die bioscoopzaal.
Ik heb in Myr dr tiet gebetenquote:
geen idee hoe ze er nu uit zien, maar ze waren prima doenbaar jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niks aan doen.
Wat vind je van de Olsen Twins?
[..]
IK niet.
Ja ik had het over kree zijn buurmeisje. Over wiens buurmeisje gaat het nu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden het toch over buurmeisjes?
Ik zou wel willen dat mijn moeder me meenam om de tetten van Scarlett te gaan bekijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat met mn zoon in de bioscoop dus ik ging ook maar niet soppen
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Dit betekent dat wij een band hebben!
nouhouuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
zeg lieve usertjes, zeg eens dat rokje dr haar gaat wassen en snel in de trein springt
ik heb hulp nodig
Ze staat er voor open kan ik je vertellen.quote:
Oh. Ja, ik dacht over die van jou. Daar zit het euvel denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik had het over kree zijn buurmeisje. Over wiens buurmeisje gaat het nu?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze staat er voor open kan ik je vertellen.
hoe weet je dan of ze lekker kust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niks aan doen.
Wat vind je van de Olsen Twins?
[..]
IK niet.
Aha, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik dacht over die van jou. Daar zit het euvel denk ik.
Ik ben zo'n gave moederquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat mijn moeder me meenam om de tetten van Scarlett te gaan bekijken.
schiet op danquote:
Nou uhm ik heb in de boob van Myraela gebeten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |