Meer een wintertype?quote:
nou het is voor mij lang geleden dat ik zo heb moeten smachten dus help me nou maar gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een maand?Als ik die verhalen hier hoor is dat een schijntje.
Volgens mij weinig verschil, of klopt dat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heb je de visuele controle uitgevoerd?
Gogolquote:
die jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor liquor bedoel je dan? Of bedoel je licor (43)?
kun je daar ook bodyshots mee doen?quote:
Die heb ik nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor liquor bedoel je dan? Of bedoel je licor (43)?
dat moet vast kunnen idd, proberen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je daar ook bodyshots mee doen?
Ok, waar woon je? Dan klaar ik dit klusje wel even.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het is voor mij lang geleden dat ik zo heb moeten smachten dus help me nou maar gewoon
Vrienden van me hebben zo'n band, met veel gogol covers, die hebben exact dezelfde uitspraak. O_quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gogol
Merk op hoe zijn uitspraak nagenoeg gelijk is aan de nederlandse.
wat ben je toch goed voor je medemensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, waar woon je? Dan klaar ik dit klusje wel even.
Is je onvermogen om dat drankje goed te schrijven toe te schrijven aan de drank zelf, of zie je de fles gewoon niet vaak genoeg?quote:
Ik ben een gever.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat ben je toch goed voor je medemens
maak jij je daar druk om?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je onvermogen om dat drankje goed te schrijven toe te schrijven aan de drank zelf, of zie je de fles gewoon niet vaak genoeg?
Dat zei je zeker bij je sollicitatiegesprek voor je huidige baan.quote:
serieus ik heb net gecheckt maar er gaat geen trein meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat moet vast kunnen idd, proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |