tuulkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
s
[..]
serieus? kan ik mee doen zonder zelf op de cam te moeten?
wil die piemel ook wel zien
jij toch ook, just tuck it inquote:
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mij
dat is wel zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat uitstellen maakt het alleen maak lekkerder als je het wel krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
komt helemaal in orde hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijk![]()
sorry moest
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijk![]()
sorry moest
Myra gaat het proberen zegt ze. Maar twi is een beetje preuts.quote:
Ja, het is blijkbaar zo erg met ons gesteldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef xFriendx het volgende:
De dames laten de heren voor wat het is?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is wel zo
oh ja, deze zocht ik voor jeZe is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
twi moet niet zeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra gaat het proberen zegt ze. Maar twi is een beetje preuts.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef xFriendx het volgende:
De dames laten de heren voor wat het is?
Jouw hosseltechniek is zo vreemd toch niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
ik prbeer het wel,maar ze kijken me vreemd aan
Even quoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuulk
[..]
jij toch ook, just tuck it in![]()
gaan jullie me stoute dingen leren?quote:
ze mag er zijnquote:
vergeet het tuck it in gedeelte niet eh, anders durf ik nietquote:
uhm... IDKquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw hosseltechniek is zo vreemd toch niet?
dat is mijn dingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
gaan jullie me stoute dingen leren?![]()
oeh boobies!
ik zit boven, tv benedenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
ow god dat voetbal is spannend
ik volg het helemaal niet maar je moet dit wel spannend vinden
Laatst keek ik nog een show van een cabaretier uit Amerika, bleek hij de 'slow clapper' uit het publiek te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze mag er zijn
heb je die gezien? not another teen movie? behoorlijk fout, maar wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |