Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een vraagje, mag je bij UFC eigenlijk een kopstoot geven?
Hoofdprijs voor het relevant maken van de cl finale in dit topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Kalou een spin in zn kapsel hebben geschoren voor A. Silva, die Chelseafan is?
haha wat een knuppelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
Jon 'Bones' Jones -- Arrested for DUI
Normaal ga je daar de bak voor in, oh ja, total loss die bentley!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto van 300.000 dollar geloof ik. Gaat de verzekering de kosten hiervan betalen of is het dikke pech want 'onder invloed' en dus eigen schuld?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
Jon 'Bones' Jones -- Arrested for DUI
Normaal ga je daar de bak voor in, oh ja, total loss die bentley!
Is toch weer een halve partij voor niks gevochtenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Auto van 300.000 dollar geloof ik. Gaat de verzekering de kosten hiervan betalen of is het dikke pech want 'onder invloed' en dus eigen schuld?
"I liked to get pot smokers in trouble, because smoking pot is morally wrong." Jon Jonesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Lesnar het volgende:
"I'm very comfortable with the UFC putting me out there and trying to use me as one of the guys to promote the sport and bring it to a new level," Jones told USA TODAY last month. "I think if I was a knucklehead and I was a guy who you would have to worry about getting a DWI or going out and doing something really stupid, they simply wouldn't promote me. I think they see the guy that I am and they trust that, even though I'm a 24-year-old, I'm a trustworthy 24-year-old."
Haha je hebt ze tegoed na al die streams die jij ons hebt gegevenquote:
Bij Strikeforce wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 04:28 schreef roepdeman het volgende:
Zolang er maar door twee waardige mensen voor de titel wordt gevochten. Dat is niet in alle organisaties het geval en voorheen gold dat ook niet in SF.
Kijk naar Buentello en Bobby Southworth, hoe komen zij in een title fight te staan? SF is niet meer zo gehaast ze wachten liever op een waardige champ en dat is maar goed ook. Jardinequote:Op zondag 20 mei 2012 04:31 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Bij Strikeforce wel!
Jardine mocht voor de titel op MW
Ja, dat kan Mauro heel goed, ik hoorde hem ook iets zeggen in de vorm van "He made an opportunity of his opportunity's" ofzoietsquote:Op zondag 20 mei 2012 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
'Broke every bone in my hand'..
Mauro: Well i hope it's not a very serious injury.
Alle 4 de main card fights waren tof, heb de prelims nog niet gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef wc-eend het volgende:
Zitten er meer gevechten bij SF die de moeite waard zijn of alleen Barnett vs Cormier?
Melendez vs Thomson!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Alle 4 de main card fights waren tof, heb de prelims nog niet gezien.
Hij kwam goed voor de dag, maar tegen Silva zag hij er al goed uit, dus ik had het verwacht. Ik denk een middenmoter in de UFC straks, vooralsnog in mijn ogen geen kampioensmateriaalquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef Fyodor het volgende:
Knap gedaan van Cormier, zaten een paar mooie takedowns bij. Hij heeft nu nog één gevecht in Strikeforce tegoed, daarna zal het een enkeltje UFC worden.
Klopt, het lag erg dicht bij elkaar, vooral nadat Thomson backcontrol had, daarvoor scoorde Melendez elke x een td om de ronde naar zich toe te trekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Melendez vs Thomson!
Ik vond Melendez niet zo goed, of was Thomson zo goed? Melendez mag in zijn handjes wrijven want Thomson had hem net zo goed kunnen winnen. Was kwestie van smaak, ik had Thomson voor de winst na die laatste takedown.
Als TDs niet zwaar zouden wegen had Melendez verloren bedoel je denk ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef roepdeman het volgende:
Als TD's niet zo zwaar zouden wegen in de ogen van de judges, had Melendez gewoon gewonnen van Thomson. Melendez was trouwens wel heel erg actief vanaf zijn rug, waardoor ik hem ook de winst toebedeelde. Als we puur kijken naar de fight stats dan heeft Melendez zeker gewonnen. Zijn gezicht helaas niet..
Hij probeert het niet eens meer! Hij gaat direct liggen en zonder veel damage op te lopen, TKO en loopt met zijn poen weer naar buiten zonder gezweet te hebben.quote:
Zou ik ook doen voor 20k a pop.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij probeert het niet eens meer! Hij gaat direct liggen en zonder veel damage op te lopen, TKO en loopt met zijn poen weer naar buiten zonder gezweet te hebben.
Drogba zou zeggen: it's a fucking disgrace!quote:
Vond je Lesnar middenmoot? Want Cormier > Lesnarquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij kwam goed voor de dag, maar tegen Silva zag hij er al goed uit, dus ik had het verwacht. Ik denk een middenmoter in de UFC straks, vooralsnog in mijn ogen geen kampioensmateriaal
kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als TDs niet zwaar zouden wegen had Melendez verloren bedoel je denk ik?
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Fedor komt aub op LHW!!
Maar ik denk dat meneer Emelianenko gaat stoppen
McKenzie is kansloos. Als chad tenminste slim vecht en zijn hoofd niet tussen de armen van Cody legt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Chad Mendes Meets Cody McKenzie at UFC 148
Was deze al voorbij gekomen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
'Broke every bone in my hand'..
Mauro: Well i hope it's not a very serious injury.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
John Jones accident caught on tape
[ afbeelding ]
en wat te denken van de trips van Thomsonquote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vond die trips van Cormier ook echt briljant. Zelden zo van het worstelaspect genoten in een MMA match.
Geniaal en zo effectief! Waarom zien wij dit niet vaker? Zelfde geld voor de beenveeg. Vaak houdt het op bij de single/double leg. Sowieso zien we als je het mij vraagt veel te weinig judo in het MMA.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en wat te denken van de trips van Thomson
Haha, heb hem ook gezien in de bios met mijn vriendin. Vond Semmy/Klaas niet heel erg goed acteren...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Lesnar het volgende:
Afgelopen zaterdag Nova Zembla (don't ask) gekeken, bleek dat Semmy Schilt een van de hoofdrollen voor die film had. Niet onverdienstelijk, wel beetje stereotype grote bruut met klein hartje.
Jaaaa, puike judo trips idd!quote:
Ik heb ooit een gif gezien waarin Akiyama een takedown midair overneemt van zijn tegenstander. Ik kan hem nergens meer vinden, maar dat was echt een juweeltje!quote:
een hoge boete of een weekje cel, iig niks van de UFCquote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Disorder het volgende:
Wat zal de straf voor Bones zijn? Enig idee?
80.000 dollar, de fuckersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Absurde straf voor een joint, keep poppin dem roids, kut US.
+ 12 months no competition, denk dat Nick al gauw $500k per fight pakt, 2-3 fights per jaar is $1mln+quote:
idd, Sonnen krijgt gewoon een vrijbrief om te roiden en nick knopen ze op voor inactive wiet!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fucking VS met hun debiele dubbele standaard.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
+ 12 months no competition, denk dat Nick al gauw $500k per fight pakt, 2-3 fights per jaar is $1mln+
Sowieso debiel dat ze wiet als performance enhancer zien, ik zou het toejuichen als m'n tegenstander wil blowenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, Sonnen krijgt gewoon een vrijbrief om te roiden en nick knopen ze op voor inactive wiet!
twitter:arielhelwani twitterde op maandag 21-05-2012 om 23:26:31What a bizarre end to the saga. Gotta wonder if Nick's punishment wouldn't have been so harsh had he not taken NSAC to court. Tough break. reageer retweet
Ik weet niet hoor. Ik heb ook wel eens gevochten met flink wat wiet in m'n lichaam, en dat komt je incasseringsvermogen toch wel ten goede.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Sowieso debiel dat ze wiet als performance enhancer zien, ik zou het toejuichen als m'n tegenstander wil blowen
tja, als je continue de heilige heino uithangt en je wordt dan betrapt, they will burn youquote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
lol las het ja.. Al mag iedereen zijn mening verkondigen, of het nou tactisch om te beginnen over die hatelijke fans
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, als je continue de heilige heino uithangt en je wordt dan betrapt, they will burn you
jones had wel 100 taxi's kunnen bestellen, de cheapskatequote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef Fyodor het volgende:
Iedereen die met drank op achter het stuur zit vind ik een kneus, of je nou wereldkampioen MMA bent of magazijnmedewerker. Ik hoop dat hij hier echt van geleerd heeft, maar hij is wel gigantisch gedaald in mijn achting.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Daniel Cormier op MMA Hour: m'n nieuwe nickname is: Emelianegro
http://www.mmafighting.co(...)ioneer-of-this-sport
Toffe beelden weer zeg, zit nu halverwege. Mooi dat kijkje in zijn leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:50 schreef THEFXR het volgende:
GUESS WHO'S BACK??![]()
http://thereem.com/docu/31/24/Ep-11-Good-Bad-and-The-Ugly.html
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op maandag 21-05-2012 om 21:45:55@ufc Get drunk and wreck cars or do steroids between fights is OK. Smoke weed legally between fights and NSAC throws the book at you reageer retweet
Man's got a point...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef Paxlie het volgende:
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op maandag 21-05-2012 om 21:45:55@ufc Get drunk and wreck cars or do steroids between fights is OK. Smoke weed legally between fights and NSAC throws the book at you reageer retweet
Ja echtquote:
Ronda: "Oh nooo Bob Sapp is gassed?? I never heard of that before"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:50 schreef THEFXR het volgende:
GUESS WHO'S BACK??![]()
http://thereem.com/docu/31/24/Ep-11-Good-Bad-and-The-Ugly.html
Agreed.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Geniaal en zo effectief! Waarom zien wij dit niet vaker? Zelfde geld voor de beenveeg. Vaak houdt het op bij de single/double leg. Sowieso zien we als je het mij vraagt veel te weinig judo in het MMA.
Ik denk dat hij nog stijgt, Lavar Johnson hypetrain gaat hard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Odds op unibet, zit toch te denken om een keer positief te doen en te wedden op Struve
Ik vrees dat Struve er hard afgaat tegen Johnson.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Stefan nou eens aan zijn TD's werkt en dat gebruikt geef ik hem kans tegen Lavar. Als hij gaat bangen is het goodnight Irene.
Tegen Hunt gaf ik hem nog minder kansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees dat Struve er hard afgaat tegen Johnson.
Struve moet het sowieso naar de grond werken en daar zou hij tegen Hunt meer moeite mee gehad kunnen hebben inderdaad. Maar toch, denk dat hij vrij rap tegen de vuist van Johnson aan zal lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Hunt gaf ik hem nog minder kans
Hoogst waarschijnlijk vangt hij een jab voor zn kaak terwijl hij een flying knee doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Struve moet het sowieso naar de grond werken en daar zou hij tegen Hunt meer moeite mee gehad kunnen hebben inderdaad. Maar toch, denk dat hij vrij rap tegen de vuist van Johnson aan zal lopen...
Als JDS wint krijg ik er bijna 100units bij aan openstaande combo's ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Paxlie het volgende:
Mir @ 4,40 ook
Niet dat hij gaat winnen, maar die odds heeft hij an sich nog wel
Wat voor combo's heb je gebouwd danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als JDS wint krijg ik er bijna 100units bij aan openstaande combo's ..he better win.
Maar gaat wel gebeuren, 1st round KO.
quote:
JdS by KO opent in Amerika op 1.3 ofzo, UB zit meestal iets hoger, verwacht hem 1.4 max.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat hij ook wel boven 2 uit komt.. nog ff wachten, en op de TKO voor JDS al zal het niet veel zijn en wellicht sub voor Struve.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ronda: "Oh nooo Bob Sapp is gassed?? I never heard of that before"![]()
Ik kan Ronda wel waarderen
Ah zijn oma![]()
Echt mooi om zo'n persoonlijke kant van The Reem te zien
quote:On 11/24/11 I observed a black Bentley turn Northbound on Jefferson NE from Westbound McCleod NE. The vehicle came around the corner sideways and tires squealing. The vehicle continued North at a high rate of speed and pulled into the "fully nude club" Fantasy World parking lot. I conducted as traffic stop and contacted the driver, identified as Jonathan Jones. I ran Jones drivers license through MVD and it was suspended. I then ran his drivers license through NCIC and they confirmed his it was suspended. Jones was cited for loss of traction and suspended drivers license. Jones vehicle was towed from the scene.
Cees oogt hier wel een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Klaphark het volgende:
Leuk ep weer ja.
Evans op Twitter:
[ afbeelding ]
Wostechnisch is dit niet heel handig hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord tb Heerenveen (gratis geld) + JDS
Ajax -1 tb VVV + PSV -1 tb Ado Den Haag + JDS
FC Twente - Ajax 2 + JDS
Nate Diaz tb Jim Miller + FC Twente - Ajax 2 + JDS
Nate Diaz tb Jim Miller + JDS
Schuin gedrukte zijn al binnen.
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.quote:
Het was juist een wapen van hem, ben bang dat Cees zonder juice een stuk minder is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.
Ik weet.. ik weet.. zit ook te denken of ik wat ga layen op Mir, maar heb er gewoon heel veel vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wostechnisch is dit niet heel handig hè
Busted by NSAC... Poof!! And its gone.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.
quote:Dana White:
"The steroid, [performance-enhancing drug] thing affects the whole sport. The key is to make sure these guys never get on it, because once they do, they change. The problem with Overeem is that I want to sit in a room with him man to man and believe him. He told me before he ever fought for us, 'Don't worry, I'm the most tested athlete in sports.' But I think we have about 42 fights a year . . . you have a guy or two popping [positive tests] here and there, that's a pretty good ratio."
Pugmire: Do you want to increase testing?
White: "Yes. We're going to do our own testing, order these guys into [a lab]; we're sorting it out now. You have to do this to save the sport. You can't have these guys fighting on this stuff."
Daarom hebben ze al een hoop vechters geschorst naar aanleiding van ufc's waar de commissies niet controleren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zelf testen, zodat ze op tijd aan kunnen geven hey, let eens op, je doet het fout.. ga beter cyclen want als de NSAC je pakt ben je er een jaar uit
twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Dat is niet Chad Mendes maar Justin Buchholz. Mendes heeft alleen maar de foto gemaakt en getwitterd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef n00cL30n het volgende:
Urgh... Chad Mendes drinkt uit bidets!twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Daar komt gewoon schoon water uit hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef n00cL30n het volgende:
Urgh... Chad Mendes drinkt uit bidets!twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Het zal wel enigszins schoon zijn, aangezien leidingwater in Amerika naar chloor smaaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien wel, maar...
Als er net voor iemand zijn tarrels uit heeft lopen spoelen, hoef ik toch echt niet meer daar wat water van te hebben.
En dat doet hij door erboven te hangen. Dat is het hele idee van dat dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien wel, maar...
Als er net voor iemand zijn tarrels uit heeft lopen spoelen, hoef ik toch echt niet meer daar wat water van te hebben.
Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in Struve, voor de verandering.. wellicht gaat dat helemaal mis en verlies ik geld door mijn vertrouwenHypetrain van Johnson op volle toeren, maar Struve vond ik goed tegen Herman.
Daar heb je het gezeik alquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Meesterlijk interviewquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die Herman is ook echt een flappie jonge
quote:"He's a realistic threat," Nelson said. "He's the white version of Jon Jones, tall, lanky, unorthodox. You don't know what you're going to expect. At one time, he liked to party. So, you know, just like Jon Jones."
quote:Struve, who said he walks around near 280 pounds and currently weighs 260
twitter:jaredhammanMMA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 05:33:03Fighting @ufc 150 against Michael Kuiper in #Denver, about 3 miles from my house. #stoked reageer retweet
Wat heeft hij toch met die flying knees? Hij heeft de motoriek en de snelheid niet voor dat soort explosieve moves. Hij heeft al zo fucking veel damage opgelopen, zo zonde. Ik hoop dat hij degene met wie hij zijn gameplans heeft bepaald inmiddels ontslagen heeft. En ook zijn reach, wtf, hij doet er zo weinig mee. Stel je voor, Struve met zijn reach die de Stockton slap uitdeelt en blijft uitdelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.
Ik hoop maar dat dit het op het verkeerde been zetten van je tegenstander is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef n00cL30n het volgende:
En wat Bones Jones vergelijk betreft, misschien dat hij met Jones moet gaan proberen te trainen, in Jackson's stal.
Dirty Bob is zijn trainerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!
Vind het gewoon vreemd dat Struve als Nederlander niet sterk in kickboksen is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt, maar ik denk dat het niet het hoogste rendement geeft... (Niet dat ik het beter kan)
Hilarische dudequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
Bert Kreischer.
Dude met een rare lach
ustream.tv/joerogan
Tijd voor onze picks ja, ik heb er zin in! Geweldige maincard en ook nog eens heel wat kickbokspartijen dit weekend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Frank Mir
Cain Velasquez
Roy Nelson
Stipe Miocic
Stefan Struve
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind het echt een frotnek, qua skills ook overrated imo
Vertrouwen. Er wordt hier flink geroepen dat hij weer domme dingen gaat doen, maar ik heb wel vertrouwen in hem. De laatste 2 gevechten ging het prima, hij weet donders goed dat hij beter niet een brawl aan kan gaan met Johnson, maar gewoon clinchen + takedown. Zelfs vanuit de guard zie ik Struve nog genoeg kans hebben, maar het ideale scenario is gewoon trip takedown , passeren naar de mount en afmaken. Voor mijn part maakt hij er een saaie eerste ronde van, Johnson heeft waarschijnlijk geen al te beste gastank.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
4-1 so far voor StruveChauvinisme op en top of echt vertrouwen?
Ja, ik twijfel ook over die pick..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Fatty is niet zo slecht hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Waarschijnlijk hier om:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou weinig vertrouwen in Big Foot?
Iedereen in die gewichtsklasse heeft maar 1 goede stoot nodigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Is dat bij William Hill?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Herman by decision @ 5,5
Nelson vs Herman haalt einde van de partij Yes 2,40
Mir by submission @ 5,50
Wel interessant en voor de BigFoot Silva backers decision 10,00 KO 5,25 sub 12,50
Allemaal unibet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat bij William Hill?
Heb bij Unibet een combo met Struve en Pineda to win @ 3.95
Pineda moet tegen Mike Brown.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
Ik heb de undercard nog niet echt bekeken, die dude was impressive vorige keer
Zal wel veel geld hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Marcus Davis toch ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Die comments onder die foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
quote:Horseface found a cowboy
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fatty is niet zo slecht hoor...
Tuurlijk, tegen de echte top kwam hij gewoon tekort (JDS, Mir, Werdum), maar overall is hij zeker geen slechte vechter. Herman is i.m.o. wat overrated, dus ik denk dat Nelson hem wel pakt.
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.
Ik denk dat Nelson exposed wordt dit weekend, hard.
Eens, kerel is ook 8-0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Waarom zou PeeWee geen zin hebben in het grootste gevecht van z'n levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.
p.s. jullie weten dat Roy een Nederlandse muay thai coach heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |