kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als TDs niet zwaar zouden wegen had Melendez verloren bedoel je denk ik?
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Fedor komt aub op LHW!!
Maar ik denk dat meneer Emelianenko gaat stoppen
McKenzie is kansloos. Als chad tenminste slim vecht en zijn hoofd niet tussen de armen van Cody legt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Chad Mendes Meets Cody McKenzie at UFC 148
Was deze al voorbij gekomen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
'Broke every bone in my hand'..
Mauro: Well i hope it's not a very serious injury.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
John Jones accident caught on tape
[ afbeelding ]
en wat te denken van de trips van Thomsonquote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vond die trips van Cormier ook echt briljant. Zelden zo van het worstelaspect genoten in een MMA match.
Geniaal en zo effectief! Waarom zien wij dit niet vaker? Zelfde geld voor de beenveeg. Vaak houdt het op bij de single/double leg. Sowieso zien we als je het mij vraagt veel te weinig judo in het MMA.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en wat te denken van de trips van Thomson
Haha, heb hem ook gezien in de bios met mijn vriendin. Vond Semmy/Klaas niet heel erg goed acteren...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Lesnar het volgende:
Afgelopen zaterdag Nova Zembla (don't ask) gekeken, bleek dat Semmy Schilt een van de hoofdrollen voor die film had. Niet onverdienstelijk, wel beetje stereotype grote bruut met klein hartje.
Jaaaa, puike judo trips idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |