Ja, dat kan Mauro heel goed, ik hoorde hem ook iets zeggen in de vorm van "He made an opportunity of his opportunity's" ofzoietsquote:Op zondag 20 mei 2012 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
'Broke every bone in my hand'..
Mauro: Well i hope it's not a very serious injury.
Alle 4 de main card fights waren tof, heb de prelims nog niet gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef wc-eend het volgende:
Zitten er meer gevechten bij SF die de moeite waard zijn of alleen Barnett vs Cormier?
Melendez vs Thomson!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Alle 4 de main card fights waren tof, heb de prelims nog niet gezien.
Hij kwam goed voor de dag, maar tegen Silva zag hij er al goed uit, dus ik had het verwacht. Ik denk een middenmoter in de UFC straks, vooralsnog in mijn ogen geen kampioensmateriaalquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef Fyodor het volgende:
Knap gedaan van Cormier, zaten een paar mooie takedowns bij. Hij heeft nu nog één gevecht in Strikeforce tegoed, daarna zal het een enkeltje UFC worden.
Klopt, het lag erg dicht bij elkaar, vooral nadat Thomson backcontrol had, daarvoor scoorde Melendez elke x een td om de ronde naar zich toe te trekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Melendez vs Thomson!
Ik vond Melendez niet zo goed, of was Thomson zo goed? Melendez mag in zijn handjes wrijven want Thomson had hem net zo goed kunnen winnen. Was kwestie van smaak, ik had Thomson voor de winst na die laatste takedown.
Als TDs niet zwaar zouden wegen had Melendez verloren bedoel je denk ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef roepdeman het volgende:
Als TD's niet zo zwaar zouden wegen in de ogen van de judges, had Melendez gewoon gewonnen van Thomson. Melendez was trouwens wel heel erg actief vanaf zijn rug, waardoor ik hem ook de winst toebedeelde. Als we puur kijken naar de fight stats dan heeft Melendez zeker gewonnen. Zijn gezicht helaas niet..
Hij probeert het niet eens meer! Hij gaat direct liggen en zonder veel damage op te lopen, TKO en loopt met zijn poen weer naar buiten zonder gezweet te hebben.quote:
Zou ik ook doen voor 20k a pop.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij probeert het niet eens meer! Hij gaat direct liggen en zonder veel damage op te lopen, TKO en loopt met zijn poen weer naar buiten zonder gezweet te hebben.
Drogba zou zeggen: it's a fucking disgrace!quote:
Vond je Lesnar middenmoot? Want Cormier > Lesnarquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij kwam goed voor de dag, maar tegen Silva zag hij er al goed uit, dus ik had het verwacht. Ik denk een middenmoter in de UFC straks, vooralsnog in mijn ogen geen kampioensmateriaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |