Tegen Hunt gaf ik hem nog minder kansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees dat Struve er hard afgaat tegen Johnson.
Struve moet het sowieso naar de grond werken en daar zou hij tegen Hunt meer moeite mee gehad kunnen hebben inderdaad. Maar toch, denk dat hij vrij rap tegen de vuist van Johnson aan zal lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Hunt gaf ik hem nog minder kans
Hoogst waarschijnlijk vangt hij een jab voor zn kaak terwijl hij een flying knee doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Struve moet het sowieso naar de grond werken en daar zou hij tegen Hunt meer moeite mee gehad kunnen hebben inderdaad. Maar toch, denk dat hij vrij rap tegen de vuist van Johnson aan zal lopen...
Als JDS wint krijg ik er bijna 100units bij aan openstaande combo's ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Paxlie het volgende:
Mir @ 4,40 ook
Niet dat hij gaat winnen, maar die odds heeft hij an sich nog wel
Wat voor combo's heb je gebouwd danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als JDS wint krijg ik er bijna 100units bij aan openstaande combo's ..he better win.
Maar gaat wel gebeuren, 1st round KO.
quote:
JdS by KO opent in Amerika op 1.3 ofzo, UB zit meestal iets hoger, verwacht hem 1.4 max.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat hij ook wel boven 2 uit komt.. nog ff wachten, en op de TKO voor JDS al zal het niet veel zijn en wellicht sub voor Struve.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ronda: "Oh nooo Bob Sapp is gassed?? I never heard of that before"![]()
Ik kan Ronda wel waarderen
Ah zijn oma![]()
Echt mooi om zo'n persoonlijke kant van The Reem te zien
quote:On 11/24/11 I observed a black Bentley turn Northbound on Jefferson NE from Westbound McCleod NE. The vehicle came around the corner sideways and tires squealing. The vehicle continued North at a high rate of speed and pulled into the "fully nude club" Fantasy World parking lot. I conducted as traffic stop and contacted the driver, identified as Jonathan Jones. I ran Jones drivers license through MVD and it was suspended. I then ran his drivers license through NCIC and they confirmed his it was suspended. Jones was cited for loss of traction and suspended drivers license. Jones vehicle was towed from the scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |