Iedereen in die gewichtsklasse heeft maar 1 goede stoot nodigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Is dat bij William Hill?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Herman by decision @ 5,5
Nelson vs Herman haalt einde van de partij Yes 2,40
Mir by submission @ 5,50
Wel interessant en voor de BigFoot Silva backers decision 10,00 KO 5,25 sub 12,50
Allemaal unibet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat bij William Hill?
Heb bij Unibet een combo met Struve en Pineda to win @ 3.95
Pineda moet tegen Mike Brown.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
Ik heb de undercard nog niet echt bekeken, die dude was impressive vorige keer
Zal wel veel geld hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Marcus Davis toch ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Die comments onder die foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
quote:Horseface found a cowboy
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fatty is niet zo slecht hoor...
Tuurlijk, tegen de echte top kwam hij gewoon tekort (JDS, Mir, Werdum), maar overall is hij zeker geen slechte vechter. Herman is i.m.o. wat overrated, dus ik denk dat Nelson hem wel pakt.
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.
Ik denk dat Nelson exposed wordt dit weekend, hard.
Eens, kerel is ook 8-0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Waarom zou PeeWee geen zin hebben in het grootste gevecht van z'n levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.
p.s. jullie weten dat Roy een Nederlandse muay thai coach heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |