Hilarische dudequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
Bert Kreischer.
Dude met een rare lach
ustream.tv/joerogan
Tijd voor onze picks ja, ik heb er zin in! Geweldige maincard en ook nog eens heel wat kickbokspartijen dit weekend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Frank Mir
Cain Velasquez
Roy Nelson
Stipe Miocic
Stefan Struve
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind het echt een frotnek, qua skills ook overrated imo
Vertrouwen. Er wordt hier flink geroepen dat hij weer domme dingen gaat doen, maar ik heb wel vertrouwen in hem. De laatste 2 gevechten ging het prima, hij weet donders goed dat hij beter niet een brawl aan kan gaan met Johnson, maar gewoon clinchen + takedown. Zelfs vanuit de guard zie ik Struve nog genoeg kans hebben, maar het ideale scenario is gewoon trip takedown , passeren naar de mount en afmaken. Voor mijn part maakt hij er een saaie eerste ronde van, Johnson heeft waarschijnlijk geen al te beste gastank.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
4-1 so far voor StruveChauvinisme op en top of echt vertrouwen?
Ja, ik twijfel ook over die pick..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Fatty is niet zo slecht hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Waarschijnlijk hier om:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou weinig vertrouwen in Big Foot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |