Ik heb ooit een gif gezien waarin Akiyama een takedown midair overneemt van zijn tegenstander. Ik kan hem nergens meer vinden, maar dat was echt een juweeltje!quote:
een hoge boete of een weekje cel, iig niks van de UFCquote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Disorder het volgende:
Wat zal de straf voor Bones zijn? Enig idee?
80.000 dollar, de fuckersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Absurde straf voor een joint, keep poppin dem roids, kut US.
+ 12 months no competition, denk dat Nick al gauw $500k per fight pakt, 2-3 fights per jaar is $1mln+quote:
idd, Sonnen krijgt gewoon een vrijbrief om te roiden en nick knopen ze op voor inactive wiet!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fucking VS met hun debiele dubbele standaard.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
+ 12 months no competition, denk dat Nick al gauw $500k per fight pakt, 2-3 fights per jaar is $1mln+
Sowieso debiel dat ze wiet als performance enhancer zien, ik zou het toejuichen als m'n tegenstander wil blowenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, Sonnen krijgt gewoon een vrijbrief om te roiden en nick knopen ze op voor inactive wiet!
twitter:arielhelwani twitterde op maandag 21-05-2012 om 23:26:31What a bizarre end to the saga. Gotta wonder if Nick's punishment wouldn't have been so harsh had he not taken NSAC to court. Tough break. reageer retweet
Ik weet niet hoor. Ik heb ook wel eens gevochten met flink wat wiet in m'n lichaam, en dat komt je incasseringsvermogen toch wel ten goede.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Sowieso debiel dat ze wiet als performance enhancer zien, ik zou het toejuichen als m'n tegenstander wil blowen
tja, als je continue de heilige heino uithangt en je wordt dan betrapt, they will burn youquote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
lol las het ja.. Al mag iedereen zijn mening verkondigen, of het nou tactisch om te beginnen over die hatelijke fans
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, als je continue de heilige heino uithangt en je wordt dan betrapt, they will burn you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |