Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in Struve, voor de verandering.. wellicht gaat dat helemaal mis en verlies ik geld door mijn vertrouwenHypetrain van Johnson op volle toeren, maar Struve vond ik goed tegen Herman.
Daar heb je het gezeik alquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Meesterlijk interviewquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die Herman is ook echt een flappie jonge
quote:"He's a realistic threat," Nelson said. "He's the white version of Jon Jones, tall, lanky, unorthodox. You don't know what you're going to expect. At one time, he liked to party. So, you know, just like Jon Jones."
quote:Struve, who said he walks around near 280 pounds and currently weighs 260
twitter:jaredhammanMMA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 05:33:03Fighting @ufc 150 against Michael Kuiper in #Denver, about 3 miles from my house. #stoked reageer retweet
Wat heeft hij toch met die flying knees? Hij heeft de motoriek en de snelheid niet voor dat soort explosieve moves. Hij heeft al zo fucking veel damage opgelopen, zo zonde. Ik hoop dat hij degene met wie hij zijn gameplans heeft bepaald inmiddels ontslagen heeft. En ook zijn reach, wtf, hij doet er zo weinig mee. Stel je voor, Struve met zijn reach die de Stockton slap uitdeelt en blijft uitdelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.
Ik hoop maar dat dit het op het verkeerde been zetten van je tegenstander is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef n00cL30n het volgende:
En wat Bones Jones vergelijk betreft, misschien dat hij met Jones moet gaan proberen te trainen, in Jackson's stal.
Dirty Bob is zijn trainerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!
Vind het gewoon vreemd dat Struve als Nederlander niet sterk in kickboksen is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt, maar ik denk dat het niet het hoogste rendement geeft... (Niet dat ik het beter kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |