Nee dat willen ze juist.quote:
Ik was aan de kut.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, best sneu dat je niet naar de kut was.
Teveel eerquote:
Lieg niet. Je bent niet confident genoeg als je sober bent.quote:
Ik ben 'm ook al aan het downloaden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga zo Superbad weer eens kijken denk ik.![]()
Dit vind ik ook tof hoor.Alleen electro/house/zulke zooi kan ik niks mee.
Waarom komt deze willekeurige vraag vandaanquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieg niet. Je bent niet confident genoeg als je sober bent.
je TT.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom komt deze willekeurige vraag vandaan
Ik ben niet confident genoeg in RL bedoel je.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lieg niet. Je bent niet confident genoeg als je sober bent.
Nee, natte snee is mijn nieuwe stopwoord.quote:
Waarom gelijk de vraag ontwijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom komt deze willekeurige vraag vandaan
Deze man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben niet confident genoeg in RL bedoel je.
Internetpraatjes is mijn ding.
Zo hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben 'm ook al aan het downloaden.
EnIk begin een beetje van je te houden nu.
Dat is wel nasty, Chai.. Nat broodquote:
Je bent wel een beetje een softy he. Loop zo over je heen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben niet confident genoeg in RL bedoel je.
Internetpraatjes is mijn ding.
Goedzo, daag me uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een softy he. Loop zo over je heen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
ja WD waarom heb jij geen vriendje van fok
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een softy he. Loop zo over je heen.
Ik zie al dat er geneukt gaat worden hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
Chocolatebear en ik wilde het graag geheim houden, bedankt Ally.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
ben je zo desperate XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chocolatebear en ik wilde het graag geheim houden, bedankt Ally.
Is lekkerquote:
Mijn ego in scherven.quote:
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is lekker
Maar we hebben ook bier hoor, dat is miss wat monder eervol dan
Geen Baileys aankunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzo![]()
![]()
Daar lack je de upperbody strength voor.quote:
Cheersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
bijna jarig, dus morgen alvast coma drinken
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Idem dito. Klein weekje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Waar lees jij dat?quote:
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
That explainsquote:
nee man single tot mn 50e en dan neem ik een relatie met mn beste vriendin als mijn cougar streken niet meer werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?
quote:
Mijn boezem maakt je zwak van verlangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daar lack je de upperbody strength voor.
Dan begin jegewoon met birquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzo![]()
![]()
WanneEr ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
ai goeie trucjes allesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee man single tot mn 50e en dan neem ik een relatie met mn beste vriendin als mijn cougar streken niet meer werken
Of alleen Baileys, dat bevalt me ook welquote:
Als je daarna de hele tijd moet pissen kan je het niet aan nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
IK had t erover dat ik vervolgens de hele tijd moest pissen
Geen idee. Hij werkt nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Gridlok het volgende:
Is je vriendje al in elkaar geslagen Lithia?
Ik houd meer van baarheupen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn boezem maakt je zwak van verlangen.
24. dan scheel ik echt rete veel met mijn criminele scharreltje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!
Hoe oud word je als ik vragen mag?
[..]
That explains
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn blaas kan wel meer niet aan.. En nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je daarna de hele tijd moet pissen kan je het niet aan nee.
Niet als je mijn mammita's eenmaal hebt gezien.quote:
Gelukkig is die van mij nog verrrrr wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig dan?
Waarom is iedereen jarig!? [ afbeelding ]
Maandag. Maar dan hebben mensen dingen te doen, dus ik ben gewoon dronken van zaterdag t/m maandag. Kunnen we dinsdag weer fris aan de slag.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
24. dan scheel ik echt rete veel met mijn criminele scharreltje.
tijd om serieus te worden.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht ja, dan liggen de wilde jaren wel achter je
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Je kan er ook spelletjes mee spelenquote:
Dat zou ik niet weten.quote:
Ik ga hier niet voorspelbaar op antwoorden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet als je mijn mammita's eenmaal hebt gezien.
Ik regel nog wel een extra flesquote:
Zoals een vrouw betaamt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn blaas kan wel meer niet aan.. En nu?
Wat dan? :$quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maandag. Maar dan hebben mensen dingen te doen, dus ik ben gewoon dronken van zaterdag t/m maandag. Kunnen we dinsdag weer fris aan de slag.
Ff pissen terwijl ik hier over nadenk :$quote:
Vraag maar aan JBquote:
Dan bewaar ik die extra fles Baileysquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Trek je maar weer terug, bitchnigger.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.
[..]
Ik ga hier niet voorspelbaar op antwoorden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met de baileys, of onder invloed van baileys?
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Jij bent 19 nu toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Ik trek enkel terug wanneer anticonceptie niet in het spel is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trek je maar weer terug, bitchnigger.
Ado kan ook wel eens de bob zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Vragen ze nog om je ID als je drank koopt? Zo ja, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Je bent al 4 jaar 20?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Ja.quote:
Als mijn vader op Fok! zou zitten o.us, dan denk ik dat ik in t gekkenhuis had gezetenquote:
Ze wil geen rare dingen doen in het bijzijn van de kinderen, heeft niks met de bob te makenquote:
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeeequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vragen ze nog om je ID als je drank koopt? Zo ja, dan is er niks aan de hand
Wil wel met jou spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek enkel terug wanneer anticonceptie niet in het spel is.
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.quote:
Ik zal je voeren.quote:
Beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeee
[..]
Ja. THANK GOD
.
Jij bent 19? Wat. On to the next one.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.
Ik ben gewoon thuis, alleen wil ik niet katslam op de bank liggen met mn kinderen erbijquote:
Ik wel. Behalve wanneer ik weer naar de USA ga.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeee
[..]
Ja. THANK GOD
.
Ik ben 35quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent 19? Wat. On to the next one.
D'r is een verschil tussen katslam en aangeschoten zijn hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis, alleen wil ik niet katslam op de bank liggen met mn kinderen erbij [ afbeelding ]
Één week, bitchmoker.quote:
Ik zou het gewoon doen, jij verdient ook plezier. Gewoon lekker thuis uit je dak met een fles drank in de hand. Je kunt toch niet alles verbergen voor de kids.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis, alleen wil ik niet katslam op de bank liggen met mn kinderen erbij [ afbeelding ]
Anders zou mijn scharrel me ook niet willen, zo'n ouw velquote:
Lalluh als een mallequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 35![]()
[..]
D'r is een verschil tussen katslam en aangeschoten zijn he
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als mijn vader op Fok! zou zitten o.us, dan denk ik dat ik in t gekkenhuis had gezeten
(See what I did tharrrr?? Met dexD )
Ze zijn inmiddels ook geen 3 en 4 meer, dus ben het wel een beetje met je eens jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, jij verdient ook plezier. Gewoon lekker thuis uit je dak met een fles drank in de hand. Je kunt toch niet alles verbergen voor de kids.
[..]
Anders zou mijn scharrel me ook niet willen, zo'n ouw vel
Ik mag toch hopen dat dat voor mij ook gauw voorbij is jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind mn leeftijd anders ook prima hoor, ben ook blij dat ik geen id hoef te laten zien bij de kassa
Daarom drink ik dus niet teveelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 35![]()
[..]
D'r is een verschil tussen katslam en aangeschoten zijn he
Waarom heb jij eigenlijk een andere UI?quote:
Moest ik mijn konijntje laten staan danquote:
Nee ik moet nog een week. Lijer.quote:
Wat ben je toch snel oud gewordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Moest ik mijn konijntje laten staan dan?
Ik heb ook nog mijn kleuter-UI van 2009/2010
Ik vond de andere leukerquote:
Wat ik tegen Wd zei.. Dus jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Moest ik mijn konijntje laten staan dan?
Ik heb ook nog mijn kleuter-UI van 2009/2010
"They're growin' up so fast"quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, jij verdient ook plezier. Gewoon lekker thuis uit je dak met een fles drank in de hand. Je kunt toch niet alles verbergen voor de kids.
Ik had dat al in een steegje ergens bij de Nieuwmarkt gedaan dus geen probleemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik moet nog een week. Lijer.
Overigens heb ik in je stad geplast.
Ik op de hele stad...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had dat al in een steegje ergens bij de Nieuwmarkt gedaan dus geen probleem.
Godverdomme ja.quote:
quote:
Ik via mn zusje, maar die is hier nooit meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Dqod het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik ooit op Fok terecht ben gekomen
Nu kan ik niet meer zonder :$
Alwéér aan het soppen?quote:
Sinds eind 2010 liep ik met deze rond:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond de andere leuker
[..]
Wat ik tegen Wd zei.. Dus ja
En die ken ik niet, denk ik?Of wel
Die zat hier ook ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik via mn zusje, maar die is hier nooit meer.
Ik typ ALTIJD met 1 hand en de ander in m'n broekje :$quote:
Die middelste 2 ken ik niet.. Die onderste wel geloof ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds eind 2010 liep ik met deze rond: [ afbeelding ]
Daarvoor met deze: [ afbeelding ]
Ik heb ook nog eens deze: [ afbeelding ]
Met als klap op de vuurpijl: [ afbeelding ]
True story broquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik typ ALTIJD met 1 hand en de ander in m'n broekje :$
[..]
True story bro
Picsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik typ ALTIJD met 1 hand en de ander in m'n broekje :$
[..]
Je moet wat :$quote:
Ja, maar allang niet meer dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zat hier ook ja?![]()
Ik via die leuke ex van me
Die heb jij toch allang :$quote:
Die zijn gedateerdquote:
Lijkt me ook wel raar ja.. Straks leest ze alles meequote:
26e doe ik het wel voor, livequote:
Blufquote:
Op alleen bluf reageert ze beterquote:
quote:
Bluf zegt ie.. Goed opgeletquote:
Ik zou daar nu geen bal meer om geven van mn ex, maar een tijdje terug echt nog wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel raar ja.. Straks leest ze alles mee
Mgoed, dat heb ik bij I. soms ook wel.. Dat ik bang ben dat ze hier ook lurktOf miss zelfs wel post
Je kent me te goed jij u_uquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Bluf zegt ie.. Goed opgelet
Wel boven dan eh, beetje raar feestje wordt dat anders![]()
Uiteraard, we sneaken er wel even tussenuitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Bluf zegt ie.. Goed opgelet
Wel boven dan eh, beetje raar feestje wordt dat anders![]()
Ik eigenlijk ook niet, maar zou het wel raar vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou daar nu geen bal meer om geven van mn ex, maar een tijdje terug echt nog wel ja.
PIquote:
quote:
Wel met z'n 3'en dan toch? :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uiteraard, we sneaken er wel even tussenuit
En ik hier maar taart uitdelen enzo terwijl jullie boven vunzig aan t doen zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uiteraard, we sneaken er wel even tussenuit
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik hier maar taart uitdelen enzo terwijl jullie boven vunzig aan t doen zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ach, gewoon zorgen dat er genoeg te eten/drinken op tafel staat en dan zeggen dat je toch echt ff snel moet gaan douchenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, bezoek beneden en de gastheer en -vrouw naar boven is niet zo netjes toch?
quote:
Pfff... Waarom jij niet?quote:
.... Walgelijk en affreusquote:
Met zn drieen, want dan zijn we sneller klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat er genoeg te eten/drinken op tafel staat en dan zeggen dat je toch echt ff snel moet gaan douchen![]()
Deed ik laatst ook, fakking lekker :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat ook altijd al ik niet op fok zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja toch niet danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met zn drieen, want dan zijn we sneller klaar
Frambeausquote:
Jij wil heul niet met mij erbij onder de douchequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook, fakking lekker :$
Hier een foto van die dagHm, dat ziet er niet Zo fijn uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Wie zegt datquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wil heul niet met mij erbij onder de douche
Het was wel heftig, maar daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dat ziet er niet Zo fijn uit.
Dat dacht ik zo..quote:
"What do you say.. In or out"quote:
Ik zet de douche wel aan hoorquote:
Ok, mocht je dat weer na van plan zijn, wil je me dat dan even laten weten, dat ik niet de weg op ga?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was wel heftig, maar daar hou ik wel van
Ist gutquote:
Komt goed, maar volgende keer ga ik maar gewoon weer in het biechthokje :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, mocht je dat weer na van plan zijn, wil je me dat dan even laten weten, dat ik niet de weg op ga?
Dat is dan ook wel nodig ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt goed, maar volgende keer ga ik maar gewoon weer in het biechthokje :$
quote:
Amen Jumiquote:
Inside jokequote:
Met een voor- of achterpoot?quote:
quote:
Ik ook.. Bohhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben van mijn apro.. aperop.. van mijn wijs door een bepaalde foto
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zag een andere kat. Ik upload een filmpje. Ze gromt ernaar vanaf een andere verdieping en dan mag niemand haar storen.
lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zag een andere kat. Ik upload een filmpje. Ze gromt ernaar vanaf een andere verdieping en dan mag niemand haar storen.
He doe niet zo gemeen jij. >:(quote:
Waarom heb ik die niet?quote:
Dat is leuk jaquote:
Nieuwesgierig nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben van mijn apro.. aperop.. van mijn wijs door een bepaalde foto
WD zullen we onze relatiestatussen aanpassen?quote:
Ach wij hadden een Hyve voor een opblaas-alien die we op Arena Boulevard hadden gekregenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is leuk ja
Vroegah had ik dat ook op myspace met de hond
Ik ook?quote:
ok jij eerstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WD zullen we onze relatiestatussen aanpassen?
Haha ja die had je me laten zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach wij hadden een Hyve voor een opblaas-alien die we op Arena Boulevard hadden gekregen
Zo hoeft t niet meer.quote:
Voeg me toe, dan praten we verder. Of whatsapp me.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo hoeft t niet meer.
Bandjes kijken en losjes werken hoidoei.
MS Chat 2.0quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ja die had je me laten zien
Ik ging dan heel vaak via dat MS account "praten" met de kat van A
Goeie ouwe tijd
Ik vind d'r nietquote:
Nee, gewoon comments uitwisselenquote:
Ja, nu wel. Die profielfotoquote:
Waarom dat dan weer niet? Te schunnig voor USA zekerquote:
Yuh. Verveelde me.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
HolyshitHet is nog echt waar ook, tering
WD had je tijd teveel?
Wil jij gewoon even je mond houden?quote:
KAKKERLIJERquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil jij gewoon even je mond houden?
/Allure
Jij moet echt gaan uitpassen nu. Je hebt geen idee van phquote:
Laat hem gewoon eens met rustquote:
quote:
Dat doet ze alleen als mijn vader zijn jas dichtdoet en de kraag omhoog zet. Of als ik mijn haar in een knot heb.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, had t geluid uitIk had een blazende kat verwacht met rechtopstaande haren
Die heeft duidelijk een steekje losquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen als mijn vader zijn jas dichtdoet en de kraag omhoog zet. Of als ik mijn haar in een knot heb.Uit angst. Als ze boos is gaat ze grommen. Dom beest.
Dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk een steekje losMijne grommen enkel als er een duif op de balkonreling zit, nouja dan dat rare klakkende geluid weet niet hoe je het noemt.
quote:
Ja het slaat nergens op, alsof ze praten of zoquote:
Nee dus.quote:
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekjequote:
Mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha dat filmpje waar je met 1 oog scheel kijkt telkens
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is wenkbrauw wiebelen
Laat maar zien als je hier bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekje
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekje
Zal m'n laptop meenemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laat maar zien als je hier bentmaak een lijstje ofzo
Die nog niet doorheeft dat ie al geboren isquote:
Zoiets ja, maar dan op m'n zijquote:
ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die nog niet doorheeft dat ie al geboren is
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.quote:
Haha, alsnog was ze leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.
Kan welquote:
Mijn zusje had dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, straks komt ineens "Bilingual" langs.. Da's ook een beetje raar
Ohohohoh vertel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik ook snel een zusjeDuurt te lang.
Tijdens een feestje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
En hoeft niet hoor, wil je niet aan t werk zetten
M'n moeder is begin augustus uitgerekendquote:
Ohjaaaa jouw moeder is zwanger toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik ook snel een zusjeDuurt te lang.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijdens een feestje?
"Thinking of you in inappropriate places I get
Tingling sensations in private locations where I wish to be caught between a rock and your hard place
As wetness develops my legs begin to open and my spot turns to a backdraft and all I want you to do is extinguish it
You know my body like the back of your hands
And touch me and send me into ecstacy"
Superrrrrleukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n moeder is begin augustus uitgerekend![]()
Ik heb al een hele shitload aan kleertjes en schoenen gekocht
Aaaaaaaaaaah cool!quote:
Jaquote:
Hoezo eindelijk? Zijn ze lang bezig geweest?quote:
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehooptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Zijn ze lang bezig geweest?
Nou, dan zet ik die wel in m'n playlist :$quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaBabykamer is al af enzo, kei leuk.
Ohh zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehoopt
Haha, ja is zo leuk! Hoelang ben je nu al bezig dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ook al zoooooveel ideeën voor de babykamer enzo hè. Pff als ik eenmaal zwanger ben dan ga ik me echt ondersteboven shoppen
Superleukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehoopt
Nog niet zo lang hoor, 3,5 maand ongvquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, ja is zo leuk! Hoelang ben je nu al bezig dan?
Uhuhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
hey wat, is lot ook bezig voor de leg?
Oh, oke. Nou ja, hopen op 't beste danquote:
Ja, daarom. Babykleertjes shoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Superleukkan je d'r leuk aankleden hihihihi.
Ik las dat ze 16 wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar van hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |