Mijn ego in scherven.quote:
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is lekker
Maar we hebben ook bier hoor, dat is miss wat monder eervol dan
Geen Baileys aankunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzo![]()
![]()
Daar lack je de upperbody strength voor.quote:
Cheersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
bijna jarig, dus morgen alvast coma drinken
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Idem dito. Klein weekje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Waar lees jij dat?quote:
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
That explainsquote:
nee man single tot mn 50e en dan neem ik een relatie met mn beste vriendin als mijn cougar streken niet meer werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?
quote:
Mijn boezem maakt je zwak van verlangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daar lack je de upperbody strength voor.
Dan begin jegewoon met birquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzo![]()
![]()
WanneEr ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
ai goeie trucjes allesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee man single tot mn 50e en dan neem ik een relatie met mn beste vriendin als mijn cougar streken niet meer werken
Of alleen Baileys, dat bevalt me ook welquote:
Als je daarna de hele tijd moet pissen kan je het niet aan nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
IK had t erover dat ik vervolgens de hele tijd moest pissen
Geen idee. Hij werkt nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Gridlok het volgende:
Is je vriendje al in elkaar geslagen Lithia?
Ik houd meer van baarheupen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn boezem maakt je zwak van verlangen.
24. dan scheel ik echt rete veel met mijn criminele scharreltje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!
Hoe oud word je als ik vragen mag?
[..]
That explains
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn blaas kan wel meer niet aan.. En nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je daarna de hele tijd moet pissen kan je het niet aan nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |