Chocolatebear en ik wilde het graag geheim houden, bedankt Ally.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
ja WD waarom heb jij geen vriendje van fok
ben je zo desperate XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chocolatebear en ik wilde het graag geheim houden, bedankt Ally.
Is lekkerquote:
Mijn ego in scherven.quote:
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is lekker
Maar we hebben ook bier hoor, dat is miss wat monder eervol dan
Geen Baileys aankunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik na Baileys beter geen bier meer drink.. Iets met m'n blaas enzo![]()
![]()
Daar lack je de upperbody strength voor.quote:
Cheersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
bijna jarig, dus morgen alvast coma drinken
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Idem dito. Klein weekje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Waar lees jij dat?quote:
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
That explainsquote:
nee man single tot mn 50e en dan neem ik een relatie met mn beste vriendin als mijn cougar streken niet meer werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eindelijk 30! moet je niet eens aan de leg?
quote:
Mijn boezem maakt je zwak van verlangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daar lack je de upperbody strength voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |