Ja het slaat nergens op, alsof ze praten of zoquote:
Nee dus.quote:
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekjequote:
Mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha dat filmpje waar je met 1 oog scheel kijkt telkens
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is wenkbrauw wiebelen
Laat maar zien als je hier bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekje
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kruip nu in foetushouding in een hoekje
Zal m'n laptop meenemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laat maar zien als je hier bentmaak een lijstje ofzo
Die nog niet doorheeft dat ie al geboren isquote:
Zoiets ja, maar dan op m'n zijquote:
ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die nog niet doorheeft dat ie al geboren is
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.quote:
Haha, alsnog was ze leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.
Kan welquote:
Mijn zusje had dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ziet er nu heel anders uit. Het was toen echt een jongetje.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoel, straks komt ineens "Bilingual" langs.. Da's ook een beetje raar
Ohohohoh vertel!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik ook snel een zusjeDuurt te lang.
Tijdens een feestje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?
En hoeft niet hoor, wil je niet aan t werk zetten
M'n moeder is begin augustus uitgerekendquote:
Ohjaaaa jouw moeder is zwanger toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
Nu wil ik ook snel een zusjeDuurt te lang.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijdens een feestje?
"Thinking of you in inappropriate places I get
Tingling sensations in private locations where I wish to be caught between a rock and your hard place
As wetness develops my legs begin to open and my spot turns to a backdraft and all I want you to do is extinguish it
You know my body like the back of your hands
And touch me and send me into ecstacy"
Superrrrrleukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n moeder is begin augustus uitgerekend![]()
Ik heb al een hele shitload aan kleertjes en schoenen gekocht
Aaaaaaaaaaah cool!quote:
Jaquote:
Hoezo eindelijk? Zijn ze lang bezig geweest?quote:
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehooptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Zijn ze lang bezig geweest?
Nou, dan zet ik die wel in m'n playlist :$quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaBabykamer is al af enzo, kei leuk.
Ohh zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehoopt
Haha, ja is zo leuk! Hoelang ben je nu al bezig dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ook al zoooooveel ideeën voor de babykamer enzo hè. Pff als ik eenmaal zwanger ben dan ga ik me echt ondersteboven shoppen
Superleukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het was een verrassing voor me en ik hoorde het pas toen ze al 16 weken zwanger was. Ik had het gewoon altijd al gehoopt
Nog niet zo lang hoor, 3,5 maand ongvquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, ja is zo leuk! Hoelang ben je nu al bezig dan?
Uhuhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
hey wat, is lot ook bezig voor de leg?
Oh, oke. Nou ja, hopen op 't beste danquote:
Ja, daarom. Babykleertjes shoppenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Superleukkan je d'r leuk aankleden hihihihi.
Ik las dat ze 16 wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar van hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |