Stom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, met feestjes sowieso.
En nee, moet sparen
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, en maar rondjes draaien met die stift omdat het zo lekker voelt
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nog een, omdat het kan
[ afbeelding ]Pluimpjes
quote:
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een mallequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.Super lelijk maar voel me sexy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]Every?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ja maar het is toch ook gewoon een lekker gevoelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een malle![]()
Ik zie het nu pas, wat ernstigquote:
Waar komt dit plaatje vandaan? Van welke film/serie?quote:
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakkquote:
"I diddn't not felt a sleep"quote:
Lol OMGquote:
Ik moet dat eens weer opzoeken, dat was vermakelijkquote:
Lol bahquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakk
Die laatstequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
Ik vind t ook een beetje sneu voor m. Die beestjes hebben altijd al n identiteitscrisis, doen ze m ook nog een kattenkleertjes aan.quote:
Awhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
Zijn leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die katten en konijnen hier de hele dag
Wat wil je zien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die katten en konijnen hier de hele dag
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.quote:
Ik post wel ff de piemel van BobbyBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.
Such ugly creatures, so ugly it makes them cutequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Dqod: dit is n exotic calico
[ afbeelding ]
En lief zijn ze ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Such ugly creatures, so ugly it makes them cute
Alles behalve katten, vogels/kippen of andere duivelse beestenquote:
Nee, foto?quote:
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alles behalve katten, vogels/kippen of andere duivelse beesten
Wauw, ze zijn mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass iphone foto yuh.
Ja ze zijn echt super! Heb nooit echt oorbellen in, maar deze ga ik dragen fo shoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, ze zijn mooi! Kreeg je ze zomaar?
Heeft er eentje het onstaan van het universum @ DWDD gekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass iphone foto yuh.
Que?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft er eentje het onstaan van het universum @ DWDD gekeken.
Ah, liefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super! Heb nooit echt oorbellen in, maar deze ga ik dragen fo sho. Nee voor mijn verjaardag nog
Ik ben meer geinteresseerd in de textuur.quote:
Its diamond earrings.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DWDD van gister was een college over de oerknal, en jouw foto leek een beetje op de ruimte.
TLC kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Nog spannende plannen voor vanavond hier?
Deze keer in een andere hoek van mijn kamer huilen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Nog spannende plannen voor vanavond hier?
Wsup?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deze keer in een andere hoek van mijn kamer huilen.
Nothing, just gettin mah dick sucked while typing this.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Dqod: dit is n exotic calico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe was feestje, op een schaal van 1 tot paard hoe fucked up was jequote:
Orbiting Jupiter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nothing, just gettin mah dick sucked while typing this.
What about you?
Wel verdommequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pak zo de laatste baileys denk ik.
Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was feestje, op een schaal van 1 tot paard hoe fucked up was je
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Curlen, overhead pressen en meer met twee meisjes in de club. Vinden ze leuk, worden ze geil van. Vind ik niet erg. Het waren nog beste vriendinnen ook volgens mij. Weerstand werd niet geboden.quote:
Ik ga nog steeds hardop stuk daaromquote:
Lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
Keepvogel!quote:
Ga zo Superbad weer eens kijken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds hardop stuk daarom![]()
Vind je dit tof trouwens? Of luister je alleen hardstyle?
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keepvogel!daar had ik t laatst nog over, die had ik als UI bij mn eerste account hier.
Teveel eerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.quote:
Fuck die skere wijven, goed gedaan vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
Kan t filmpje niet zien, wil niet laden, ik weet t dus niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?
Ja, best sneu dat je niet naar de kut was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |