Weeejowwwquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke dat maakt wel weer een hoop goed
Was in gogosweden topic, die reactie van hem daarop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Potverdorie, ik zat al met één vinger in m'n spleet.
VERSE VISSSSSquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme Vasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
haring van een tentquote:
Die lesbische (?) anime kijkende chick die hier ooit actief was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is L.no?Update deze onwetende meid even
Dat is gewoon een userquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is L.no?Update deze onwetende meid even
Whehe ohja, die ken ik ook nogquote:
Ah, zeker gemistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die lesbische (?) anime kijkende chick die hier ooit actief was.
Same herequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vanmiddag in de Zara, die collectie nu is zo![]()
Zou echt die hele zaak leeg kunnen kopen
Maar heb niks gekocht, ik ben sterk.
Was het een witte met zilveren knoopjes aan de mouwen of wit met een soort van kanten patroontje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Same hereIk denk nu de hele tijd aan die blazer
Een witte met twee opvallende zilveren ritsenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Was het een witte met zilveren knoopjes aan de mouwen of wit met een soort van kanten patroontje?
Nee, niet lesbisch.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die lesbische (?) anime kijkende chick die hier ooit actief was.
ik wees de rest enkel op datgene wat al gaande wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
Is het vandaag lithia dag ofzo. Spytool lokt me steeds naar deze reeks.
Vindt je helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
Is het vandaag lithia dag ofzo. Spytool lokt me steeds naar deze reeks.
Ik twijfel nog wat ik hiervan moet vinden. Anoniemheid weg en alles.quote:
quote:
das iedere meid tegenwoordigquote:
Bitch je shined, enjoy yo fame.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik hiervan moet vinden. Anoniemheid weg en alles.
Alleen een paar miljoen keer verteld hoor, waar jij ook al zat te zeiken.quote:
Ohh niet gezien denk ik, ik vond die witte met kant ook heel mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een witte met twee opvallende zilveren ritsenHij hing achterin links bij dat 'hoekje' zegmaar.
alrightquote:
bijna dan, en de meeste zeggen het om interessant te doenquote:
Rechts bedoelde ik overigensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh niet gezien denk ik, ik vond die witte met kant ook heel mooiNouja, volgende week salaris
Ja dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen een paar miljoen keer verteld hoor, waar jij ook al zat te zeiken.
Ik ben zo interessant nu, wauwie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
bijna dan, en de meeste zeggen het om interessant te doen
Ik postte daar weleens hoor. Wist alleen niets meer te vertellen dan "fernandesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had zo een Fernandes-wijfje kunnen zijn.
Beetje wel hoor :$quote:
quote:
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niksquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Omg, je bent zo scherp vandaag!quote:
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niks
niet alleen nu hoorquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gepost, true storyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]ja goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? :$![]()
WEEEEEKKKEENDDDDDDD!!!!!![]()
Wrm zit je zo aandacht te zoeken nu dan :s tssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Ah, so cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat dus.. Het maakt mij vrolijk ende blijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja goed hoor![]()
WEEEEEKKKEENDDDDDDD!!!!!
Dank jequote:
hier tegenover mij is de dierentuin, geen grapjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat Jack Daniels, trouwens willen jullie mijn drankflessen zien dan maak ik daar een foto van en post het in de SC, best stoer enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm zit je zo aandacht te zoeken nu dan :s tss
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat Jack Daniels, trouwens willen jullie mijn drankflessen zien dan maak ik daar een foto van en post het in de SC, best stoer enzo:$
een echte man zou het in RL doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.
Mijn mannelijke kant kan hier niet mee omgaan, wat doe je nouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.
Vette shit :$quote:
Ze moeten nog afspreken via een DM wat niet bestaat. ofzo.quote:
2 mannen vechten om een been, en Dqod gaat ermee heenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze moeten nog afspreken via een DM wat niet bestaat. ofzo.
volg het zelf niet meer.
Volgens mij heb je stalen zenuwen, je kan dit wel aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn mannelijke kant kan hier niet mee omgaan, wat doe je nou
Je hebt in elk geval vertrouwen in me, dat doet mij wel deugdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stalen zenuwen, je kan dit wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef Gridlok het volgende:
Zit die linker niet op fok?broertje van stefan¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wtf
sowieso een bongamerikaanse bullshit, die snappen het ook niet daar
quote:
quote:
Die postte ik net dus ookquote:
Deze is voor Opa en Smegmanus xxxquote:Ziekte kan je niet altijd wat aan doen.
Ziekte treft iedereen.
Bepaalde ziekte gaat over.
Ziekte gaat niet altijd weg.
Ziekte is soms minder erg.
Ziekte kan ook erg wezen.
Ziekte kan verdriet doen.
Ziekte kan je niet om heen.
Ziekte kan iedereen krijgen.
Ziekte is gemeen.
Ziekte kan niet iedereen mee om gaan.
Ziekte soms zie je dat niet.
Ziekte zie je niet altijd.
Ziekte doet pijn.
quote:
the faggot is strong in these 2quote:
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:
quote:
dat plaatje dacht ik al een keer gezien te hebben in Ferquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?Die mocro rechts ging me de hele tijd lastigvallen bij fyah, is er later uitgegooid gelukkig
Ja, volgens mij was dat ook een foto van Fyah.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat plaatje dacht ik al een keer gezien te hebben in Fer
............................quote:
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschiktquote:
Goede redenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
jumi ik heb rode lipponstift want de homo negert bij mac zei dat ik sexy was met rode lippen.
je weet niet bradda, ekte struggel in die hoods weetje :S:Squote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef wise het volgende:
[..]
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschikt![]()
Veel te koud gekleed jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef wise het volgende:
[..]
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschikt![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je weet niet bradda, ekte struggel in die hoods weetje :S:S
Leuk! Ik denk ook wel dat het goed staat bij jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
jumi ik heb rode lipponstift want de homo negert bij mac zei dat ik sexy was met rode lippen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
Bwahaha whoahhh calico exotic JeeBee![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het nooit staan of zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goede redenMaar ik hou wel van rode lippenstift
Draag het zelf ook wel maar niet zo vaak want voel me soms te opvallend dan
Geweldig tochquote:
Awh, maar das een persjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk ook wel dat het goed staat bij je
Die nieuwe fashion sets daar zijn ook tof, maar ik ben niet zo van de lipgloss met kleurtjes.
Wel met je kat erbij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.
Ja klopt, zijn inderdaad tof. Maar net wat je zegt. Sowieso lipgloss. Plakt. Vies. Bah. Als het waait zitten al je haren eraan vast.
Toch wel? Stond wel Exotic bij iigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awh, maar das een persjewel lief
quote:
Haten op calico'squote:
Doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.
Ja klopt, zijn inderdaad tof. Maar net wat je zegt. Sowieso lipgloss. Plakt. Vies. Bah. Als het waait zitten al je haren eraan vast.
Denk niet dat ze haten op calico's..quote:
Oh toch wel haten op Calico's.. oké..quote:
Walgelijk, dat gaat te vurrrrrrquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh toch wel haten op Calico's.. oké..
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef thijssiee94 het volgende:
Vooruit.. Ook maar een plaatje van mij met Bunny (ook wel Hef Bundy genoemd)
[ afbeelding ]
Ik ben ook fotomodel.. onder andere met mijn konijn, maar ook voor bekende modemerken. Onder andere zwemshorts.
quote:
Die is wel mooiquote:
Vaseline. For the win.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen
Ja true. Blanke lipgloss vind ik nog wel leuk soms, maar smerig.
[ afbeelding ]
Ik wil deze
Eigenlijk ook alleen al om hoe die eruitziet.
Echt ehquote:
Hehe, met feestjes sowieso.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vaseline. For the win.Met feestjes gaat er een half potje doorheen, tic.
Oh dies mooooi! Ga halen Jumi
Nu heb je m'n hart gebrokenquote:
Same here, en maar rondjes draaien met die stift omdat het zo lekker voeltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vaseline. For the win.Met feestjes gaat er een half potje doorheen, tic.
Oh dies mooooi! Ga halen Jumi
Dat hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu heb je m'n hart gebroken
En miss die van 4ebe ook wel
quote:
Stom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, met feestjes sowieso.
En nee, moet sparen
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, en maar rondjes draaien met die stift omdat het zo lekker voelt
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nog een, omdat het kan
[ afbeelding ]Pluimpjes
quote:
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een mallequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.Super lelijk maar voel me sexy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]Every?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ja maar het is toch ook gewoon een lekker gevoelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een malle![]()
Ik zie het nu pas, wat ernstigquote:
Waar komt dit plaatje vandaan? Van welke film/serie?quote:
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakkquote:
"I diddn't not felt a sleep"quote:
Lol OMGquote:
Ik moet dat eens weer opzoeken, dat was vermakelijkquote:
Lol bahquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakk
Die laatstequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
Ik vind t ook een beetje sneu voor m. Die beestjes hebben altijd al n identiteitscrisis, doen ze m ook nog een kattenkleertjes aan.quote:
Awhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
Zijn leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die katten en konijnen hier de hele dag
Wat wil je zien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Wssup met die katten en konijnen hier de hele dag
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.quote:
Ik post wel ff de piemel van BobbyBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets waarvoor je de zoomfunctie bij nodig hebt.
Such ugly creatures, so ugly it makes them cutequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Dqod: dit is n exotic calico
[ afbeelding ]
En lief zijn ze ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Such ugly creatures, so ugly it makes them cute
Alles behalve katten, vogels/kippen of andere duivelse beestenquote:
Nee, foto?quote:
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alles behalve katten, vogels/kippen of andere duivelse beesten
Wauw, ze zijn mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass iphone foto yuh.
Ja ze zijn echt super! Heb nooit echt oorbellen in, maar deze ga ik dragen fo shoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, ze zijn mooi! Kreeg je ze zomaar?
Heeft er eentje het onstaan van het universum @ DWDD gekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass iphone foto yuh.
Que?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft er eentje het onstaan van het universum @ DWDD gekeken.
Ah, liefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super! Heb nooit echt oorbellen in, maar deze ga ik dragen fo sho. Nee voor mijn verjaardag nog
Ik ben meer geinteresseerd in de textuur.quote:
Its diamond earrings.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DWDD van gister was een college over de oerknal, en jouw foto leek een beetje op de ruimte.
TLC kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Nog spannende plannen voor vanavond hier?
Deze keer in een andere hoek van mijn kamer huilen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Nog spannende plannen voor vanavond hier?
Wsup?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deze keer in een andere hoek van mijn kamer huilen.
Nothing, just gettin mah dick sucked while typing this.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Dqod: dit is n exotic calico
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe was feestje, op een schaal van 1 tot paard hoe fucked up was jequote:
Orbiting Jupiter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nothing, just gettin mah dick sucked while typing this.
What about you?
Wel verdommequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pak zo de laatste baileys denk ik.
Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was feestje, op een schaal van 1 tot paard hoe fucked up was je
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Curlen, overhead pressen en meer met twee meisjes in de club. Vinden ze leuk, worden ze geil van. Vind ik niet erg. Het waren nog beste vriendinnen ook volgens mij. Weerstand werd niet geboden.quote:
Ik ga nog steeds hardop stuk daaromquote:
Lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
Keepvogel!quote:
Ga zo Superbad weer eens kijken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds hardop stuk daarom![]()
Vind je dit tof trouwens? Of luister je alleen hardstyle?
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keepvogel!daar had ik t laatst nog over, die had ik als UI bij mn eerste account hier.
Teveel eerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.quote:
Fuck die skere wijven, goed gedaan vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
Kan t filmpje niet zien, wil niet laden, ik weet t dus niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?
Ja, best sneu dat je niet naar de kut was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |