Omdat Jack Daniels, trouwens willen jullie mijn drankflessen zien dan maak ik daar een foto van en post het in de SC, best stoer enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm zit je zo aandacht te zoeken nu dan :s tss
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat Jack Daniels, trouwens willen jullie mijn drankflessen zien dan maak ik daar een foto van en post het in de SC, best stoer enzo:$
een echte man zou het in RL doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.
Mijn mannelijke kant kan hier niet mee omgaan, wat doe je nouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven? Momenteel zitten er al 2 mannen virtueel te vechten om me.
Vette shit :$quote:
Ze moeten nog afspreken via een DM wat niet bestaat. ofzo.quote:
2 mannen vechten om een been, en Dqod gaat ermee heenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze moeten nog afspreken via een DM wat niet bestaat. ofzo.
volg het zelf niet meer.
Volgens mij heb je stalen zenuwen, je kan dit wel aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn mannelijke kant kan hier niet mee omgaan, wat doe je nou
Je hebt in elk geval vertrouwen in me, dat doet mij wel deugdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stalen zenuwen, je kan dit wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef Gridlok het volgende:
Zit die linker niet op fok?broertje van stefan¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wtf
sowieso een bongamerikaanse bullshit, die snappen het ook niet daar
quote:
quote:
Die postte ik net dus ookquote:
Deze is voor Opa en Smegmanus xxxquote:Ziekte kan je niet altijd wat aan doen.
Ziekte treft iedereen.
Bepaalde ziekte gaat over.
Ziekte gaat niet altijd weg.
Ziekte is soms minder erg.
Ziekte kan ook erg wezen.
Ziekte kan verdriet doen.
Ziekte kan je niet om heen.
Ziekte kan iedereen krijgen.
Ziekte is gemeen.
Ziekte kan niet iedereen mee om gaan.
Ziekte soms zie je dat niet.
Ziekte zie je niet altijd.
Ziekte doet pijn.
quote:
the faggot is strong in these 2quote:
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:
quote:
dat plaatje dacht ik al een keer gezien te hebben in Ferquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?Die mocro rechts ging me de hele tijd lastigvallen bij fyah, is er later uitgegooid gelukkig
Ja, volgens mij was dat ook een foto van Fyah.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat plaatje dacht ik al een keer gezien te hebben in Fer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |