Ik postte daar weleens hoor. Wist alleen niets meer te vertellen dan "fernandesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had zo een Fernandes-wijfje kunnen zijn.
Beetje wel hoor :$quote:
quote:
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niksquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Omg, je bent zo scherp vandaag!quote:
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik genoeg gedronken heb laat ik me nog klaarbeffen door een bronstige giraffe dus dat zegt niks
niet alleen nu hoorquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gepost, true storyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]ja goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? :$![]()
WEEEEEKKKEENDDDDDDD!!!!!![]()
Wrm zit je zo aandacht te zoeken nu dan :s tssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Ah, so cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat dus.. Het maakt mij vrolijk ende blijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja goed hoor![]()
WEEEEEKKKEENDDDDDDD!!!!!
Dank jequote:
hier tegenover mij is de dierentuin, geen grapjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een lul verhaal, waar wil je hier ergens een bronstige giraffe vinden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |