Een witte met twee opvallende zilveren ritsenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Was het een witte met zilveren knoopjes aan de mouwen of wit met een soort van kanten patroontje?
Nee, niet lesbisch.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die lesbische (?) anime kijkende chick die hier ooit actief was.
ik wees de rest enkel op datgene wat al gaande wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
Is het vandaag lithia dag ofzo. Spytool lokt me steeds naar deze reeks.
Vindt je helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Lithia het volgende:
Is het vandaag lithia dag ofzo. Spytool lokt me steeds naar deze reeks.
Ik twijfel nog wat ik hiervan moet vinden. Anoniemheid weg en alles.quote:
quote:
das iedere meid tegenwoordigquote:
Bitch je shined, enjoy yo fame.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik hiervan moet vinden. Anoniemheid weg en alles.
Alleen een paar miljoen keer verteld hoor, waar jij ook al zat te zeiken.quote:
Ohh niet gezien denk ik, ik vond die witte met kant ook heel mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een witte met twee opvallende zilveren ritsenHij hing achterin links bij dat 'hoekje' zegmaar.
alrightquote:
bijna dan, en de meeste zeggen het om interessant te doenquote:
Rechts bedoelde ik overigensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh niet gezien denk ik, ik vond die witte met kant ook heel mooiNouja, volgende week salaris
Ja dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen een paar miljoen keer verteld hoor, waar jij ook al zat te zeiken.
Ik ben zo interessant nu, wauwie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
bijna dan, en de meeste zeggen het om interessant te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |