............................quote:
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschiktquote:
Goede redenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
jumi ik heb rode lipponstift want de homo negert bij mac zei dat ik sexy was met rode lippen.
je weet niet bradda, ekte struggel in die hoods weetje :S:Squote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef wise het volgende:
[..]
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschikt![]()
Veel te koud gekleed jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef wise het volgende:
[..]
pff, je woont in NEDERLAND. Doe normaal en hang niet de "gangster" uit. Daar is dit klimaat helemaal niet voor geschikt![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je weet niet bradda, ekte struggel in die hoods weetje :S:S
Leuk! Ik denk ook wel dat het goed staat bij jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
jumi ik heb rode lipponstift want de homo negert bij mac zei dat ik sexy was met rode lippen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
Bwahaha whoahhh calico exotic JeeBee![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het nooit staan of zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goede redenMaar ik hou wel van rode lippenstift
Draag het zelf ook wel maar niet zo vaak want voel me soms te opvallend dan
Geweldig tochquote:
Awh, maar das een persjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk! Ik denk ook wel dat het goed staat bij je
Die nieuwe fashion sets daar zijn ook tof, maar ik ben niet zo van de lipgloss met kleurtjes.
Wel met je kat erbij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.
Ja klopt, zijn inderdaad tof. Maar net wat je zegt. Sowieso lipgloss. Plakt. Vies. Bah. Als het waait zitten al je haren eraan vast.
Toch wel? Stond wel Exotic bij iigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awh, maar das een persjewel lief
quote:
Haten op calico'squote:
Doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel pics maken dalijk als ik zin heb. Of morgen.
Ja klopt, zijn inderdaad tof. Maar net wat je zegt. Sowieso lipgloss. Plakt. Vies. Bah. Als het waait zitten al je haren eraan vast.
Denk niet dat ze haten op calico's..quote:
Oh toch wel haten op Calico's.. oké..quote:
Walgelijk, dat gaat te vurrrrrrquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh toch wel haten op Calico's.. oké..
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef thijssiee94 het volgende:
Vooruit.. Ook maar een plaatje van mij met Bunny (ook wel Hef Bundy genoemd)
[ afbeelding ]
Ik ben ook fotomodel.. onder andere met mijn konijn, maar ook voor bekende modemerken. Onder andere zwemshorts.
quote:
Die is wel mooiquote:
Vaseline. For the win.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen
Ja true. Blanke lipgloss vind ik nog wel leuk soms, maar smerig.
[ afbeelding ]
Ik wil deze
Eigenlijk ook alleen al om hoe die eruitziet.
Echt ehquote:
Hehe, met feestjes sowieso.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vaseline. For the win.Met feestjes gaat er een half potje doorheen, tic.
Oh dies mooooi! Ga halen Jumi
Nu heb je m'n hart gebrokenquote:
Same here, en maar rondjes draaien met die stift omdat het zo lekker voeltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vaseline. For the win.Met feestjes gaat er een half potje doorheen, tic.
Oh dies mooooi! Ga halen Jumi
Dat hoor ik wel vakerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu heb je m'n hart gebroken
En miss die van 4ebe ook wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |