Stom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, met feestjes sowieso.
En nee, moet sparen
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, en maar rondjes draaien met die stift omdat het zo lekker voelt
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nog een, omdat het kan
[ afbeelding ]Pluimpjes
quote:
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een mallequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik smeer altijd net iets teveel. Heb zo'n grote pot en dat is te zacht dan en ik kan niks inschatten. Het zit dan ook nog in het gebied 2cm rondom mijn mond. En ik vind het zo fijn om mn lippen te rollen over elkaar.Super lelijk maar voel me sexy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]Every?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ja maar het is toch ook gewoon een lekker gevoelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahahaha, zo herkenbaar. Als ik thuis alleen ben zit die troep ook over m'n hele gezicht heen omdat ik smeer als een malle![]()
Ik zie het nu pas, wat ernstigquote:
Waar komt dit plaatje vandaan? Van welke film/serie?quote:
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakkquote:
"I diddn't not felt a sleep"quote:
Lol OMGquote:
Ik moet dat eens weer opzoeken, dat was vermakelijkquote:
Lol bahquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga diegene opzoeken en hij/zij zal t weten geakk
Die laatstequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
Ik vind t ook een beetje sneu voor m. Die beestjes hebben altijd al n identiteitscrisis, doen ze m ook nog een kattenkleertjes aan.quote:
Awhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ga ik de kat van m'n broer voeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |