Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was feestje, op een schaal van 1 tot paard hoe fucked up was je
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Girl, ik was sober as fuck. Lekker voelen op Ice Tea, water en kutvocht.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Curlen, overhead pressen en meer met twee meisjes in de club. Vinden ze leuk, worden ze geil van. Vind ik niet erg. Het waren nog beste vriendinnen ook volgens mij. Weerstand werd niet geboden.quote:
Ik ga nog steeds hardop stuk daaromquote:
Lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal smooth op 4 bier, meer moet ik dan niet hebben. Tolerantie: geen. De rest van de avond op cola geleefd.
Keepvogel!quote:
Ga zo Superbad weer eens kijken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds hardop stuk daarom![]()
Vind je dit tof trouwens? Of luister je alleen hardstyle?
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keepvogel!daar had ik t laatst nog over, die had ik als UI bij mn eerste account hier.
Teveel eerquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kk gaar. Kom maar terug als je goede verhalen hebt.[ afbeelding ]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.quote:
Fuck die skere wijven, goed gedaan vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
Kan t filmpje niet zien, wil niet laden, ik weet t dus niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het introliedje eerst iets anders, door een andere stem of zo, kan dat?
Ja, best sneu dat je niet naar de kut was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Y'all just trying to hold een neger down die probeert eens NIET verkankerd te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |