Niet als je mijn mammita's eenmaal hebt gezien.quote:
Gelukkig is die van mij nog verrrrr wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig dan?
Waarom is iedereen jarig!? [ afbeelding ]
Maandag. Maar dan hebben mensen dingen te doen, dus ik ben gewoon dronken van zaterdag t/m maandag. Kunnen we dinsdag weer fris aan de slag.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
24. dan scheel ik echt rete veel met mijn criminele scharreltje.
tijd om serieus te worden.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht ja, dan liggen de wilde jaren wel achter je
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Je kan er ook spelletjes mee spelenquote:
Dat zou ik niet weten.quote:
Ik ga hier niet voorspelbaar op antwoorden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet als je mijn mammita's eenmaal hebt gezien.
Ik regel nog wel een extra flesquote:
Zoals een vrouw betaamt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn blaas kan wel meer niet aan.. En nu?
Wat dan? :$quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maandag. Maar dan hebben mensen dingen te doen, dus ik ben gewoon dronken van zaterdag t/m maandag. Kunnen we dinsdag weer fris aan de slag.
Ff pissen terwijl ik hier over nadenk :$quote:
Vraag maar aan JBquote:
Dan bewaar ik die extra fles Baileysquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Trek je maar weer terug, bitchnigger.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.
[..]
Ik ga hier niet voorspelbaar op antwoorden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met de baileys, of onder invloed van baileys?
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Jij bent 19 nu toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Ik trek enkel terug wanneer anticonceptie niet in het spel is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trek je maar weer terug, bitchnigger.
Ado kan ook wel eens de bob zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Vragen ze nog om je ID als je drank koopt? Zo ja, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Je bent al 4 jaar 20?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Ja.quote:
Als mijn vader op Fok! zou zitten o.us, dan denk ik dat ik in t gekkenhuis had gezetenquote:
Ze wil geen rare dingen doen in het bijzijn van de kinderen, heeft niks met de bob te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |