Dan bewaar ik die extra fles Baileysquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Trek je maar weer terug, bitchnigger.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.
[..]
Ik ga hier niet voorspelbaar op antwoorden.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met de baileys, of onder invloed van baileys?
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Jij bent 19 nu toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus Ally je wordt oud manG. We moeten meeten voor je gaat fossiliseren.
Ik trek enkel terug wanneer anticonceptie niet in het spel is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trek je maar weer terug, bitchnigger.
Ado kan ook wel eens de bob zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ga niet zoveel drinken met mn verjaardag, dat is niet handig met kinderen erbij
Vragen ze nog om je ID als je drank koopt? Zo ja, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Je bent al 4 jaar 20?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Maar ik leef gewoon alsof ik 20 ben. Als mensen vragen word ik ook pas 20.
Ja.quote:
Als mijn vader op Fok! zou zitten o.us, dan denk ik dat ik in t gekkenhuis had gezetenquote:
Ze wil geen rare dingen doen in het bijzijn van de kinderen, heeft niks met de bob te makenquote:
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeeequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vragen ze nog om je ID als je drank koopt? Zo ja, dan is er niks aan de hand
Wil wel met jou spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek enkel terug wanneer anticonceptie niet in het spel is.
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.quote:
Ik zal je voeren.quote:
Beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeee
[..]
Ja. THANK GOD
.
Jij bent 19? Wat. On to the next one.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.
Ik ben gewoon thuis, alleen wil ik niet katslam op de bank liggen met mn kinderen erbijquote:
Ik wel. Behalve wanneer ik weer naar de USA ga.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juist niet man. Ik wil geen tiener meer zijn.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word standaard 20/21 geschat, no biggieeeeeeee
[..]
Ja. THANK GOD
.
Ik ben 35quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent 19? Wat. On to the next one.
D'r is een verschil tussen katslam en aangeschoten zijn hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis, alleen wil ik niet katslam op de bank liggen met mn kinderen erbij [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |