Geschiedenis is het enige vak bijna dat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:22 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb kunstgeschiedenis.. Niets voor mij, dat verleden.
die laatste lijkt me wel leuk maar ik had er tot vorige week niet van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A
M&O
Maatschappijwetenschappen
De rest van de vakken
Interessantquote:
Scheikunde, Biologie, Natuurkunde, Wiskundequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geschiedenis is het enige vak bijna dat ik leuk vind.
meo en maw idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A
M&O
Maatschappijwetenschappen
De rest van de vakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef Rummikub het volgende:
Wiskunde A is echt fantastisch een schijtvak
Ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wiskunde A heb je bijna niks aan als je de technische kant op wilt later.
Al zou ik wiskB willen.. ik zuig in wiskunde so:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wiskunde A heb je bijna niks aan als je de technische kant op wilt later.
Klopt, en het is ook niet moeilijk, maar ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Da's wel de moeilijkere categorie, denk niet dat we dat krijgen op het examen. Dan naaien ze echt.quote:
Ik ga toch de technische kant niet op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Maar wel geweldig tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Da's wel de moeilijkere categorie, denk niet dat we dat krijgen op het examen. Dan naaien ze echt.
Wil jij de technische kant op dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Al zou ik wiskB willen.. ik zuig in wiskunde so:P
Ik had veel beter voor B kunnen kiezen achteraf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook niet moeilijk, maar ik vind het wel leuk
Maar ik heb het over technische opleidingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Renn het volgende:
Hé, er zijn meer opleidingen die met statistiek werken.
Is makkelijk joh.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
Hoe kijken de N'ers tegen scheikunde aan eigenlijk?
Leuk examen. Scheikunde vind ik wel leuk om te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
Hoe kijken de N'ers tegen scheikunde aan eigenlijk?
ik vrees sk ongeveer net zo veel als duitsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Renn het volgende:
[..]
Leuk examen. Scheikunde vind ik wel leuk om te maken.
En ook nog 4 dagen vrij om alleen scheikunde te oefenen
Ik vrees biologie net zoveel als duitsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik vrees sk ongeveer net zo veel als duits
Je kan altijd Vanessa Rousso achterna ookal geloof je het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef SummerSunshine het volgende:
nee wil niet de technische kant op haha
haha ach ik ga toch voor iets zekerdersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je kan altijd Vanessa Rousso achterna ookal geloof je het nietdie heeft ook rechten gestudeerd
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
haha ach ik ga toch voor iets zekerders
Dat laatste is herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenniet dat je denkt 'morgen kan ik 12paar schoenen kopen' en dat dan opeens je geld weg is ofzo
bwhahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenniet dat je denkt 'morgen kan ik 12paar schoenen kopen' en dat dan opeens je geld weg is ofzo
coolcat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhaha
hey vraagje jongens waar kopen jullie heel goedkoop leuke tshirts (ik heb een oversized tshirt nodig)
H&M is cheap toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhaha
hey vraagje jongens waar kopen jullie heel goedkoop leuke tshirts (ik heb een oversized tshirt nodig)
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)quote:
zeeman, duidelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)
eig wil ik een oversized tshirt juist om iets te makenquote:
WE of Jeanscentre.. vraag mn ma andersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)
Koop dan gewoon een lap stof?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
eig wil ik een oversized tshirt juist om iets te maken
oke;P moet ik dus maar eens even binnenlopen xD hema ook maar proberenquote:
dats weer teveel werk haha. een tshirt is perfect, dan hoef ik alleen nog maar hier en daar te knippen. hij moet alleen groot zijn;Pquote:
Wat wil je maken? EK-shirt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dats weer teveel werk haha. een tshirt is perfect, dan hoef ik alleen nog maar hier en daar te knippen. hij moet alleen groot zijn;P
ja maar niet groot genoeg:P het moet een off-shoulder wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
er zijn toch ook meisjesshirts die te groot zijn hoop ik
nee een soort off-shoulder shirt die heel kort isquote:
het moest toch goedkoopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Coolcat heeft echt van die pauperdingen.
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeestenquote:
Is toch mooi die sfeer in het hele land.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeesten
Geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Fish. het volgende:
Die freaking republiek komt mijn keel uit *barfstraal*
ja super maar in dit dorpje merk je daar niet veel van hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Is toch mooi die sfeer in het hele land.
Welk vak vind jij dan leuk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef Fish. het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat wou ik toch dat ik het ook een leuk vak vond
Daar staat ook nog filmpjes over op die site.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef dramatic het volgende:
Nu vind ik krachten en WBE het moeilijkstdat zal wel zo blijven maar dat is voor morgen
vast wel iemand die morgen de moeite neemt om vragen te beantwoorden
Maar dat is toch makkelijk? Alle energietypes kan je aan elkaar gelijk stellen, de ene J is de andere J.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
die filmpjes zijn nice ja. WBE is wet behoud energie met Ek+Ez+Ev+El+etc=Ek+Ez+Ev+El+etc
ja maar soms vliegt iets door de lucht en dan heeft het opeens geen Ek en dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is toch makkelijk? Alle energietypes kan je aan elkaar gelijk stellen, de ene J is de andere J.
Loopings moet je gewoon relativeren tot een rechte lijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar soms vliegt iets door de lucht en dan heeft het opeens geen Ek en dan weer welLoopings zijn ook madness
das iets met arbeidquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
WAK?Serieus, waar halen jullie deze afkortingen vandaan?
hitlet? en hitler heb ik al ZO vaak gehad dat het echt men neus uit komt. ik weet gewoon ondertussen hoe die gozer zen kamer eruit zag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef dramatic het volgende:
Hitler en oud egypte is het enige wat ik interessant vind aan geschiedenis
dat had ik een minuut geleden al verbeterdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hitlet? en hitler heb ik al ZO vaak gehad dat het echt men neus uit komt. ik weet gewoon ondertussen hoe die gozer zen kamer eruit zag.
Ze had hem ook gewoon goed gequotequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat had ik een minuut geleden al verbeterdhoe veel tijd steek je in het perfectioneren van reacties
Wet Arbeid en Kinetische energiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
WAK?Serieus, waar halen jullie deze afkortingen vandaan?
fix mij een binasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:20 schreef Rezania het volgende:
Jongens, negeer al die wetten gewoon lekker. Zoeken de formules op in je binas en je haalt een 8.
vrije deelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik had ook geschiedenis willen hebben maarja dat gaat niet met een NT profiel
Ik snap nog steeds niet waarom jij geen binas hebt.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij geen binas hebt.Bij ons is het verplicht zo'n ding te hebben.
Heb je wel Biodata? Of gewoon helemaal niks?quote:
Dat mocht bij ons niet. Ik heb al NLT en informatica + biologie. Roostertechnisch ook niet mogelijkquote:
dat is best slecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Dat mocht bij ons niet. Ik heb al NLT en informatica + biologie. Roostertechnisch ook niet mogelijk
wij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is best slecht.
we mochten alles kiezen wat we wilden.
dat is wel fijn jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is best slecht.
we mochten alles kiezen wat we wilden.
die dingen heb ik in mn GRquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
dramatic stampt de getallen gwoon in zijn hoofd. Constante van planck
Staat die in Binas dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
dramatic stampt de getallen gwoon in zijn hoofd. Constante van planck
Uit een examen dat ik vandaag heb gemaakt:quote:
bij toetsen krijgen we er 1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit een examen dat ik vandaag heb gemaakt:
Massa zon
Afstand zon-aarde
Diameter zon
Consante van Planck
Lichtsnelheid
Lijst met isotopen
Elementair ladingskwantum
Massa elektron
Veel plezier met uit je hoofd leren he
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef dramatic het volgende:
m
[..]
die dingen heb ik in mn GRstaan in je boek dus overtypen jwz
die krijg ik bij examensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]! Maar even serieus, op het examen heb je ook gegevens nodig die niet worden gegeven, zoals de afstand tussen 2 planeten enzo. Hoe wil je dat gaan oplossen? Dat staat namelijk in je BINAS en ze gaan ervan uit dat je die hebt..
Tabel 7 is je beste vriendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat die in Binas dan?Ik weet wel dat de Constante van Avegrado erin staat.
En dan weet je niet waar alles staat, handig hoor.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef dramatic het volgende:
waarom mn school erbij betrekken hoewel terecht, ik ben de enige van de klas die er geen heeft denk ik
registerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan weet je niet waar alles staat, handig hoor.
Zijn die Duitsers goed in anders. Verlichting en zo je weeet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Keauning het volgende:
Roostertechnisch?
---> Dubbel-uren. Ik had soms ook bijvoorbeeld Duits met filosofie.
Bij mij wel..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
Konden jullie dan met een NT/NG-profiel dan ook geen economie kiezen? Lekker dan.
economie kiezen met NT/NG kan bij ons welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
Konden jullie dan met een NT/NG-profiel dan ook geen economie kiezen? Lekker dan.
Ik heb N&G met eco en M&O, eco was verplicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
NT/NG'ers die altijd stellen dat GS gewoon leren is en de rest nog makkelijkerquote:
jawohlquote:
Haha volgens mij ben ik die vent paar x tegengekomen in de stad. Grappig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Nutkicker22 het volgende:
Baas. Slagen voor 22 eindexamenvakken met een 8 gemiddeld
ook dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef WJE11 het volgende:
[..]
NT/NG'ers die altijd stellen dat GS gewoon leren is en de rest nog makkelijker
en dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
NT'ers en NG'ers die zich standaard verheven voelen boven EM/CM
Jij hebt geen GS, dat merk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Zamorak het volgende:
GS is gewoon stampen. Natuurkunde is slim nadenken, klaar.
Andersom blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
verre van. geen wonder dat jij er zo hard in faalde met je 3en voor gs. als het gewoon stampen is, waarom stond jij dan een 3quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Zamorak het volgende:
GS is gewoon stampen. Natuurkunde is slim nadenken, klaar.
Dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
sterker nog hij faalde er vroeger inquote:
Daar kan ik geen uitspraken over doen, heb op vmbo geen ges gehad en begin in 4havo met geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wel gehad, in de 3eEn volgens mij is het niet veel veranderd.
Uhh, omdat ik nooit zin had in stampen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
verre van. geen wonder dat jij er zo hard in faalde met je 3en voor gs. als het gewoon stampen is, waarom stond jij dan een 3
Dat zou ook niet veel zin hebben gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Uhh, omdat ik nooit zin had in stampen?
Is ook zeker niet, beide profielen hebben een bepaalde manier van denken nodig. Het is alleen jammer dat EM vaak als simpel wordt gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
Ik hoor nog steeds geen argumenten waarom het ene profiel beter is dan het andere?
Is het niet. Het ligt gewoon aan waar je zelf goed in bent en waar je interesses liggen, vind ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
Ik hoor nog steeds geen argumenten waarom het ene profiel beter is dan het andere?
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Is ook zeker niet, beide profielen hebben een bepaalde manier van denken nodig. Het is alleen jammer dat EM vaak als simpel wordt gezien.
Hoe weet je dat nouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat zou ook niet veel zin hebben gehadfaalde je alsnog.
omdat je misschien wel kan stampen maar dat is niet handig bij GS. dat vraagt toch wel om meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nouvoor woordjes stampen haalde ik altijd 10'en.
Ik heb het allebei gedaan... En voor mij is E&M wel echt makkelijker, maar niet zozeer leuker (en dus beter) Dus tja, ligt er maar aan wat je meer aantrektquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
dan ligt het toch weer aan persoonlijke smaak en interessesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Nutkicker22 het volgende:
Je moet gewoon beide profielen hebben gedaan om een goede conclusie te trekken
Kan wel, kloppen ja. Wat havo wisB en vwo wisA betreft, wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef dramatic het volgende:
EM ligt toch tussen havo NT en vwo NT in?
lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Rezania het volgende:
Oké, genoeg gebasht op profielen, wees braaf gaarne.
Hier, neem een koekje:
[ afbeelding ]
hahaha xD oke ik ga ff een eitje maken ofzoquote:
Wat de neuk is het?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Demografisch transitiemodel is btw wel een eitje
Dat begrip klinkt echt niet sexy...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Leg uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Bullshit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
Yup, is correctquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Ik doe alleen de talen, wat valt er te leren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Niet echt.quote:
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere driequote:
lol, iemand is slechter in duits dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Nutkicker22 het volgende:
Mijn slechtste examen gemaakt vandaag: een 2,6 voor duits
Niet helemaal waar, bij talen kun je leren wat je wilt, ligt het je niet dan lukt het je vaak ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Leuk dat jij kan inschatten wat een ander kan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Fish. het volgende:
[..]
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere drie
"What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik ken iemand die E&M had met wisB, wisD, Latijn.
Is zij dan ook bashbaar?
Ieder profiel heeft zo zijn moeilijkheden en charmes. Geen een profiel is moeilijker dan andere.
Ik heb biologie met een E&M groep, hun proefwerken worden aangepast zodat ze minder biochemie hoeven te weten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Fish. het volgende:
[..]
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere drie
Alsof jij je in kan leven in ons verstandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk dat jij kan inschatten wat een ander kan.
Aardrijskundig model met 4 fasequote:
Mij heb je ook nergens zien zeggen dat N&T/N&G makkelijker is dan E&M.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
Alsof jij je in kan leven in ons verstand
Nee Frans kan ik inderdaad niet, maar tjah dat is nog steeds (meestal) 1 vak tegenover 3 (want Nederlands en Engels hebben ze allebei)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, bij talen kun je leren wat je wilt, ligt het je niet dan lukt het je vaak ook niet.
Dan heb ik het over de post-woordjesstampfase he.
2010-ll, zowat alle meerkeuze fout. Ik kan sinds het begin van het examen niet meer duits tekstverklarenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
lol, iemand is slechter in duits dan iknaja welk jaar? dan maak ik um morgen
eerst wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
2010-ll, zowat alle meerkeuze fout. Ik kan sinds het begin van het examen niet meer duits tekstverklaren
Nou het wordt vaak genoeg gezegd in de klas, bij mij op school hebben ze er geen moeite mee dat er wordt gezegd dat N&G en N&T moeilijk worden ervaren dan E&M en C&Mquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk dat jij kan inschatten wat een ander kan.
ja, meestal rond de 5quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, bij talen kun je leren wat je wilt, ligt het je niet dan lukt het je vaak ook niet.
Mja talen hou ik even buiten beschouwing, immers hebben wij ook gewoon Nederlands en Engels standaard, en o.a. ik dan ook Latijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee, want het is gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Fish. het volgende:
[..]
Nou het wordt vaak genoeg gezegd in de klas, bij mij op school hebben ze er geen moeite mee dat er wordt gezegd dat N&G en N&T moeilijk worden ervaren dan E&M en C&M
Ah, duidelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Aardrijskundig model met 4 fase
1e fase ligt het geboorte- sterftecijfer beide heel hoog. Dit komt door slechte ontwikkeling en cultuurinvloeden (sommige culturen meer kinderen etc.) Dan gaat het land zich ontwikkelen neemt in de 2e fase het sterftecijfer af, dit komt door de mate van ontwikkeling (betere zorg etc.)
Naar mate het land zich nog verder ontwikkeld, komt het land in fase 3 terecht. Daarin daalt het geboortecijfer ook, door de voorgenoemde cultuurinvloeden (vrouwen minder kinderen, vrouw gaat ook werken) en omdat kinderen niet meer nodig zijn om ouders te ondersteunen.
Fase 4 is de laatste fase, waarin het geboortecijfer iets boven het sterftecijfer ligt, maar het sterftecijfer wel meer stijgt (vergrijzing).
Dus hoe ontwikkelder een land, hoe hogere fase.
Zo kort.
idd, ik heb hetzelfde. Meestal 10en voor woordjes SO, grammatica een 7-8 en literatuur een 9,6. Leesvaardigheid meestal tussen 4 of 5 ...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan heel goed dingen stampen, woordjes dan wel. Maar de talen liggen mij gewoon niet.En dan bedoel ik vooral leesvaardigheid etc.
Tjah dat kan...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee, want het is gewoon niet zo.
Haast iedereen met E&M of C&M erkennen zelf gewoon dat ze N&T of N&G niet hebben gekozen omdat ze het simpelweg te moeilijk vinden. Niet zozeer dat het ze niet interesseerden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg dan dat je van mening bent dat het niet zo isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
zeg dan dat je van mening bent dat het niet zo is
Ik moet zeggen dat ik EM heb gekozen aangezien scheikunde en natuurkunde me niet lagen idd, maar ook omdat mijn interesses daar totaal niet lagen. Ook vond ik EM een iets betere keuze voor rechten .quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haast iedereen met E&M of C&M erkennen zelf gewoon dat ze N&T of N&G niet hebben gekozen omdat ze het simpelweg te moeilijk vinden. Niet zozeer dat het ze niet interesseerden.
edit: bij mij op school dan
Dat is wiskunde A, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef Rummikub het volgende:
Ja ik denk inderdaad ook wel dat je over het algemeen kan stellen dat N&T moeilijker is dan E&M.
Trouwens nog een moeilijk woord voor een heel makkelijk iets: relatieve cumulatieve frequentiepolygoon.
Nou... ik koos het omdat ik tandarts wilde worden en toen bleef ik zitten op natuurkunde en scheikundequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef WJE11 het volgende:
Weet je wat het is, wat boeit het welk profiel je hebt. Sommige weten vanaf hun 14e al wat ze laten willen gaan studeren, waarom een NG/NT-profiel kiezen als dat zogezegd moeilijker zou zijn.
Dat is jammerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Fish. het volgende:
[..]
Nou... ik koos het omdat ik tandarts wilde worden en toen bleef ik zitten op natuurkunde en scheikunde
Hm dat is bij ons echt totaal omgedraaid. EM is meer de wat relaxtere mensen en wat populairder misschien. NG/NT is vooral de studiebollenkant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef Rezania het volgende:
Ik ervaar de E&M'ers bij mij op school echt als mensen die veel leren en de N'ers juist weer als mensen die weinig leren maar wel veel denken. Maar dat kan per school verschillen natuurlijk.
Ik koos ook natuurprofiel omdat ik arts wil worden, tweede en derde keuze zijn talenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Fish. het volgende:
[..]
Nou... ik koos het omdat ik tandarts wilde worden en toen bleef ik zitten op natuurkunde en scheikunde
meh je moet even de formules kennen en dat kan je in de les nog wel voor mekaar krijgen. Thuis niemand die eco/m&o/geschiedenis/ak proporties uit zn hoofd leert hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Hm dat is bij ons echt totaal omgedraaid. EM is meer de wat relaxtere mensen en wat populairder misschien. NG/NT is vooral de studiebollenkant.
Kan natuurlijk ook aan de leraren en hun lesmethodes leren. Wij hebben bijvoorbeeld een leraar die zo les geeft dat je nooit huiswerk hebt en je toch nog makkelijk een negen haalt, dan hoef je gewoon niks te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Hm dat is bij ons echt totaal omgedraaid. EM is meer de wat relaxtere mensen en wat populairder misschien. NG/NT is vooral de studiebollenkant.
Dat is juist cool.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik erger me wel aan bij de PWS. Mensen met CM of EM profielen hebben het minder lastig. Een klein onderzoekje of een interview met een persoon en dan alles verwerken => profielwerkstuk. Daarentegen moeten mensen met een NT profiel een experiment uitvoeren dat echt veel tijd in beslag neemt. Hypotheses blabla
Ja klopt zeker, ik heb ook niet echt een goed beeld van de natuurkunde/scheikunde lessen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook aan de leraren en hun lesmethodes leren. Wij hebben bijvoorbeeld een leraar die zo les geeft dat je nooit huiswerk hebt en je toch nog makkelijk een negen haalt, dan hoef je gewoon niks te doen.
E&M'ers moeten bij ons gewoon gegevens verwerken, N'ers hele onderzoeken doen, maar daar heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik erger me wel aan bij de PWS. Mensen met CM of EM profielen hebben het minder lastig. Een klein onderzoekje of een interview met een persoon en dan alles verwerken => profielwerkstuk. Daarentegen moeten mensen met een NT profiel een experiment uitvoeren dat echt veel tijd in beslag neemt. Hypotheses blabla
Maarja dat is mijn ervaring he. Er zijn ook wel zat profielwerkstukken van EM waarbij de mensen meer uren hebben gemaakt dan de gemiddelde PWS van een NT profielquote:
Over het algemeen veel huiswerk en het gemiddelde rond de zes, mijn leraar is echt een uitzondering.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja klopt zeker, ik heb ook niet echt een goed beeld van de natuurkunde/scheikunde lessen.
Oh god PWS, op een honderdste heb ik geen 7quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
E&M'ers moeten bij ons gewoon gegevens verwerken, N'ers hele onderzoeken doen, maar daar heb ik geen problemen mee.
is het raar dat ik 3 jaar met 3 schriften heb gedaan voor alle vakken in 1 schrift?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over het algemeen veel huiswerk en het gemiddelde rond de zes, mijn leraar is echt een uitzondering.
Ligt eraan voor welk vak je het doet hè.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef Nutkicker22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |