Je kan altijd Vanessa Rousso achterna ookal geloof je het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef SummerSunshine het volgende:
nee wil niet de technische kant op haha
haha ach ik ga toch voor iets zekerdersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je kan altijd Vanessa Rousso achterna ookal geloof je het nietdie heeft ook rechten gestudeerd
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
haha ach ik ga toch voor iets zekerders
Dat laatste is herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenniet dat je denkt 'morgen kan ik 12paar schoenen kopen' en dat dan opeens je geld weg is ofzo
bwhahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je moet ook eerst geld verdienen en dan met hooguit minder dan een procent van je apartgezette geld spelenniet dat je denkt 'morgen kan ik 12paar schoenen kopen' en dat dan opeens je geld weg is ofzo
coolcat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhaha
hey vraagje jongens waar kopen jullie heel goedkoop leuke tshirts (ik heb een oversized tshirt nodig)
H&M is cheap toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhaha
hey vraagje jongens waar kopen jullie heel goedkoop leuke tshirts (ik heb een oversized tshirt nodig)
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)quote:
zeeman, duidelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)
eig wil ik een oversized tshirt juist om iets te makenquote:
WE of Jeanscentre.. vraag mn ma andersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mwah die heeft meestal een afbeelding erop. hij moet wel afbeeldingsloos zijn:P maar printje mag wel (gestreept ofzo)
Koop dan gewoon een lap stof?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
eig wil ik een oversized tshirt juist om iets te maken
oke;P moet ik dus maar eens even binnenlopen xD hema ook maar proberenquote:
dats weer teveel werk haha. een tshirt is perfect, dan hoef ik alleen nog maar hier en daar te knippen. hij moet alleen groot zijn;Pquote:
Wat wil je maken? EK-shirt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dats weer teveel werk haha. een tshirt is perfect, dan hoef ik alleen nog maar hier en daar te knippen. hij moet alleen groot zijn;P
ja maar niet groot genoeg:P het moet een off-shoulder wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
er zijn toch ook meisjesshirts die te groot zijn hoop ik
nee een soort off-shoulder shirt die heel kort isquote:
het moest toch goedkoopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Coolcat heeft echt van die pauperdingen.
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeestenquote:
Is toch mooi die sfeer in het hele land.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeesten
Geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Fish. het volgende:
Die freaking republiek komt mijn keel uit *barfstraal*
ja super maar in dit dorpje merk je daar niet veel van hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Is toch mooi die sfeer in het hele land.
Welk vak vind jij dan leuk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef Fish. het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat wou ik toch dat ik het ook een leuk vak vond
Daar staat ook nog filmpjes over op die site.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef dramatic het volgende:
Nu vind ik krachten en WBE het moeilijkstdat zal wel zo blijven maar dat is voor morgen
vast wel iemand die morgen de moeite neemt om vragen te beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |