ja maar niet groot genoeg:P het moet een off-shoulder wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
er zijn toch ook meisjesshirts die te groot zijn hoop ik
nee een soort off-shoulder shirt die heel kort isquote:
het moest toch goedkoopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Coolcat heeft echt van die pauperdingen.
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeestenquote:
Is toch mooi die sfeer in het hele land.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
Soms kan ik het nog wel opbrengen om tijdens het vervelen op internet mee te kijken, maar mij zie je echt niet met de dichtsbijzijde tokkie meefeesten
Geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Fish. het volgende:
Die freaking republiek komt mijn keel uit *barfstraal*
ja super maar in dit dorpje merk je daar niet veel van hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Is toch mooi die sfeer in het hele land.
Welk vak vind jij dan leuk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:57 schreef Fish. het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat wou ik toch dat ik het ook een leuk vak vond
Daar staat ook nog filmpjes over op die site.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef dramatic het volgende:
Nu vind ik krachten en WBE het moeilijkstdat zal wel zo blijven maar dat is voor morgen
vast wel iemand die morgen de moeite neemt om vragen te beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |