Wat de neuk is het?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Demografisch transitiemodel is btw wel een eitje
Dat begrip klinkt echt niet sexy...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Leg uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Bullshit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
Yup, is correctquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Ik doe alleen de talen, wat valt er te leren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Niet echt.quote:
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere driequote:
lol, iemand is slechter in duits dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Nutkicker22 het volgende:
Mijn slechtste examen gemaakt vandaag: een 2,6 voor duits
Niet helemaal waar, bij talen kun je leren wat je wilt, ligt het je niet dan lukt het je vaak ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Leuk dat jij kan inschatten wat een ander kan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Fish. het volgende:
[..]
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |