Dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
NT'ers en NG'ers die zich standaard verheven voelen boven EM/CM
sterker nog hij faalde er vroeger inquote:
Daar kan ik geen uitspraken over doen, heb op vmbo geen ges gehad en begin in 4havo met geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wel gehad, in de 3eEn volgens mij is het niet veel veranderd.
Uhh, omdat ik nooit zin had in stampen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
verre van. geen wonder dat jij er zo hard in faalde met je 3en voor gs. als het gewoon stampen is, waarom stond jij dan een 3
Dat zou ook niet veel zin hebben gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Uhh, omdat ik nooit zin had in stampen?
Is ook zeker niet, beide profielen hebben een bepaalde manier van denken nodig. Het is alleen jammer dat EM vaak als simpel wordt gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
Ik hoor nog steeds geen argumenten waarom het ene profiel beter is dan het andere?
Is het niet. Het ligt gewoon aan waar je zelf goed in bent en waar je interesses liggen, vind ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
Ik hoor nog steeds geen argumenten waarom het ene profiel beter is dan het andere?
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Is ook zeker niet, beide profielen hebben een bepaalde manier van denken nodig. Het is alleen jammer dat EM vaak als simpel wordt gezien.
Hoe weet je dat nouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat zou ook niet veel zin hebben gehadfaalde je alsnog.
omdat je misschien wel kan stampen maar dat is niet handig bij GS. dat vraagt toch wel om meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nouvoor woordjes stampen haalde ik altijd 10'en.
Ik heb het allebei gedaan... En voor mij is E&M wel echt makkelijker, maar niet zozeer leuker (en dus beter) Dus tja, ligt er maar aan wat je meer aantrektquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef Rezania het volgende:
dan ligt het toch weer aan persoonlijke smaak en interessesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Nutkicker22 het volgende:
Je moet gewoon beide profielen hebben gedaan om een goede conclusie te trekken
Kan wel, kloppen ja. Wat havo wisB en vwo wisA betreft, wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef dramatic het volgende:
EM ligt toch tussen havo NT en vwo NT in?
lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Rezania het volgende:
Oké, genoeg gebasht op profielen, wees braaf gaarne.
Hier, neem een koekje:
[ afbeelding ]
hahaha xD oke ik ga ff een eitje maken ofzoquote:
Wat de neuk is het?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Demografisch transitiemodel is btw wel een eitje
Dat begrip klinkt echt niet sexy...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Leg uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef WJE11 het volgende:
Bullshit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
Yup, is correctquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Ik vind dat E&M zo'n profiel is dat iedereen wel zou kunnen, als je er maar hard genoeg voor studeert indien het je niet ligt. Bij de N&T/N&G profielen daarentegen heeft het toch een bepaalde vorm van aanleg nodig die ik niet echt opmerk bij E&M of C&M.
lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Ik doe alleen de talen, wat valt er te leren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef FirefoxNB het volgende:
jullie kunnen ook lang fokke.. hebben jullie wel geleerd
Niet echt.quote:
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere driequote:
lol, iemand is slechter in duits dan ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Nutkicker22 het volgende:
Mijn slechtste examen gemaakt vandaag: een 2,6 voor duits
Niet helemaal waar, bij talen kun je leren wat je wilt, ligt het je niet dan lukt het je vaak ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Zamorak het volgende:
Leuk dat jij kan inschatten wat een ander kan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Fish. het volgende:
[..]
Echt niet, natuurkunde scheikunde en wiskunde B zie ik mijn E&M klasgenootjes bij lange na niet doen. Biologie dan weer wel, dat is stampen en simpeler toe te passen dan die andere drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |