bij toetsen krijgen we er 1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit een examen dat ik vandaag heb gemaakt:
Massa zon
Afstand zon-aarde
Diameter zon
Consante van Planck
Lichtsnelheid
Lijst met isotopen
Elementair ladingskwantum
Massa elektron
Veel plezier met uit je hoofd leren he
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef dramatic het volgende:
m
[..]
die dingen heb ik in mn GRstaan in je boek dus overtypen jwz
die krijg ik bij examensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
[..]! Maar even serieus, op het examen heb je ook gegevens nodig die niet worden gegeven, zoals de afstand tussen 2 planeten enzo. Hoe wil je dat gaan oplossen? Dat staat namelijk in je BINAS en ze gaan ervan uit dat je die hebt..
Tabel 7 is je beste vriendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat die in Binas dan?Ik weet wel dat de Constante van Avegrado erin staat.
En dan weet je niet waar alles staat, handig hoor.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef dramatic het volgende:
waarom mn school erbij betrekken hoewel terecht, ik ben de enige van de klas die er geen heeft denk ik
registerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan weet je niet waar alles staat, handig hoor.
Zijn die Duitsers goed in anders. Verlichting en zo je weeet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef Keauning het volgende:
Roostertechnisch?
---> Dubbel-uren. Ik had soms ook bijvoorbeeld Duits met filosofie.
Bij mij wel..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
Konden jullie dan met een NT/NG-profiel dan ook geen economie kiezen? Lekker dan.
economie kiezen met NT/NG kan bij ons welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
Konden jullie dan met een NT/NG-profiel dan ook geen economie kiezen? Lekker dan.
Ik heb N&G met eco en M&O, eco was verplicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef WJE11 het volgende:
NT/NG'ers die altijd stellen dat GS gewoon leren is en de rest nog makkelijkerquote:
jawohlquote:
Haha volgens mij ben ik die vent paar x tegengekomen in de stad. Grappig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Nutkicker22 het volgende:
Baas. Slagen voor 22 eindexamenvakken met een 8 gemiddeld
ook dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef WJE11 het volgende:
[..]
NT/NG'ers die altijd stellen dat GS gewoon leren is en de rest nog makkelijker
en dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
NT'ers en NG'ers die zich standaard verheven voelen boven EM/CM
Jij hebt geen GS, dat merk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Zamorak het volgende:
GS is gewoon stampen. Natuurkunde is slim nadenken, klaar.
Andersom blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef WJE11 het volgende:
NT'ers en NG'ers die zich standaard verheven voelen boven EM/CM
verre van. geen wonder dat jij er zo hard in faalde met je 3en voor gs. als het gewoon stampen is, waarom stond jij dan een 3quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Zamorak het volgende:
GS is gewoon stampen. Natuurkunde is slim nadenken, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |