Maar dat is toch makkelijk? Alle energietypes kan je aan elkaar gelijk stellen, de ene J is de andere J.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
die filmpjes zijn nice ja. WBE is wet behoud energie met Ek+Ez+Ev+El+etc=Ek+Ez+Ev+El+etc
ja maar soms vliegt iets door de lucht en dan heeft het opeens geen Ek en dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is toch makkelijk? Alle energietypes kan je aan elkaar gelijk stellen, de ene J is de andere J.
Loopings moet je gewoon relativeren tot een rechte lijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja maar soms vliegt iets door de lucht en dan heeft het opeens geen Ek en dan weer welLoopings zijn ook madness
das iets met arbeidquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
WAK?Serieus, waar halen jullie deze afkortingen vandaan?
hitlet? en hitler heb ik al ZO vaak gehad dat het echt men neus uit komt. ik weet gewoon ondertussen hoe die gozer zen kamer eruit zag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef dramatic het volgende:
Hitler en oud egypte is het enige wat ik interessant vind aan geschiedenis
dat had ik een minuut geleden al verbeterdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hitlet? en hitler heb ik al ZO vaak gehad dat het echt men neus uit komt. ik weet gewoon ondertussen hoe die gozer zen kamer eruit zag.
Ze had hem ook gewoon goed gequotequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat had ik een minuut geleden al verbeterdhoe veel tijd steek je in het perfectioneren van reacties
Wet Arbeid en Kinetische energiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
WAK?Serieus, waar halen jullie deze afkortingen vandaan?
fix mij een binasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:20 schreef Rezania het volgende:
Jongens, negeer al die wetten gewoon lekker. Zoeken de formules op in je binas en je haalt een 8.
vrije deelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik had ook geschiedenis willen hebben maarja dat gaat niet met een NT profiel
Ik snap nog steeds niet waarom jij geen binas hebt.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij geen binas hebt.Bij ons is het verplicht zo'n ding te hebben.
Heb je wel Biodata? Of gewoon helemaal niks?quote:
Dat mocht bij ons niet. Ik heb al NLT en informatica + biologie. Roostertechnisch ook niet mogelijkquote:
dat is best slecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Dat mocht bij ons niet. Ik heb al NLT en informatica + biologie. Roostertechnisch ook niet mogelijk
wij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is best slecht.
we mochten alles kiezen wat we wilden.
dat is wel fijn jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is best slecht.
we mochten alles kiezen wat we wilden.
die dingen heb ik in mn GRquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
dramatic stampt de getallen gwoon in zijn hoofd. Constante van planck
Staat die in Binas dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
dramatic stampt de getallen gwoon in zijn hoofd. Constante van planck
Uit een examen dat ik vandaag heb gemaakt:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |