Geschiedenis is het enige vak bijna dat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:22 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb kunstgeschiedenis.. Niets voor mij, dat verleden.
die laatste lijkt me wel leuk maar ik had er tot vorige week niet van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A
M&O
Maatschappijwetenschappen
De rest van de vakken
Interessantquote:
Scheikunde, Biologie, Natuurkunde, Wiskundequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geschiedenis is het enige vak bijna dat ik leuk vind.
meo en maw idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A
M&O
Maatschappijwetenschappen
De rest van de vakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef Rummikub het volgende:
Wiskunde A is echt fantastisch een schijtvak
Ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wiskunde A heb je bijna niks aan als je de technische kant op wilt later.
Al zou ik wiskB willen.. ik zuig in wiskunde so:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Serieus, wiskunde A heb je bijna niks aan als je de technische kant op wilt later.
Klopt, en het is ook niet moeilijk, maar ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Da's wel de moeilijkere categorie, denk niet dat we dat krijgen op het examen. Dan naaien ze echt.quote:
Ik ga toch de technische kant niet op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef Rezania het volgende:
Maar wel geweldig tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Da's wel de moeilijkere categorie, denk niet dat we dat krijgen op het examen. Dan naaien ze echt.
Wil jij de technische kant op dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Al zou ik wiskB willen.. ik zuig in wiskunde so:P
Ik had veel beter voor B kunnen kiezen achteraf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook niet moeilijk, maar ik vind het wel leuk
Maar ik heb het over technische opleidingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Renn het volgende:
Hé, er zijn meer opleidingen die met statistiek werken.
Is makkelijk joh.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
Hoe kijken de N'ers tegen scheikunde aan eigenlijk?
Leuk examen. Scheikunde vind ik wel leuk om te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
Hoe kijken de N'ers tegen scheikunde aan eigenlijk?
ik vrees sk ongeveer net zo veel als duitsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef Renn het volgende:
[..]
Leuk examen. Scheikunde vind ik wel leuk om te maken.
En ook nog 4 dagen vrij om alleen scheikunde te oefenen
Ik vrees biologie net zoveel als duitsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik vrees sk ongeveer net zo veel als duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |