Ik speelde in het begin (tot level tien) met shield, maar sinds toen (ben nu halverwege level 19) met dual wield, maar heb niet het idee dat ik meer damage doe eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]Dat.
Wat is eigenlijk beter, dual wield of one hand en shield? Ik speel nu met dual wield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 23:02:49 ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik speelde in het begin (tot level tien) met shield, maar sinds toen (ben nu halverwege level 19) met dual wield, maar heb niet het idee dat ik meer damage doe eigenlijk.Ik had het idee dat shield iets minder damage deed, ik heb het wel even geprobeerd, maar weer teruggegaan naar dual wield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat het ook zo, vind het wel best, de damage die ik krijg is nog wel te overzien IMHO. Als het nou echt extreem was geweest dan was ik ook al terug geschakeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het idee dat shield iets minder damage deed, ik heb het wel even geprobeerd, maar weer teruggegaan naar dual wield.
Ik speel dualwield. Vaak gewoon met die cleave, als main attack, gaat zoveel sneller dan alle andere classes die ik heb gespeeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]Dat.
Wat is eigenlijk beter, dual wield of one hand en shield? Ik speel nu met dual wield.
Ik vind het ook lekker spelen, normaal speel ik meestal ranged (hunter of mage), maar eigenlijk nooit melee, maar dit gaat lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik laat het ook zo, vind het wel best, de damage die ik krijg is nog wel te overzien IMHO. Als het nou echt extreem was geweest dan was ik ook al terug geschakeld.
Barbarian speelt wel lekker "net als vroeger" trouwens, dezelfde feel
Geen lag, maar wel, NET voor een boss, eruit gegooid, dat was echt balen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef ThaRooP het volgende:
Heeft hier niemand last van lag? Bij mij lijkt heel het spel wat langzamer te gaan en af en toe weer wat sneller..
Net ook twee keer dat er een paar seconde helemaal niks gebeurd en daarna is het opeens chaos..
Ik heb wel vaker last van latency met Blizz games, ik weet niet waarom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef ThaRooP het volgende:
Heeft hier niemand last van lag? Bij mij lijkt heel het spel wat langzamer te gaan en af en toe weer wat sneller..
Net ook twee keer dat er een paar seconde helemaal niks gebeurd en daarna is het opeens chaos..
Dat vind ik wel zwaar tegenvallen van Blizzard ja, dat er geen offline modus is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat dus
Exact de reden dat ik niet hardcore speel, aangezien ik het: A: niet zou kunnen hebben en dik ga ragen.. en B: ik wordt regelmatig uit de game geknikkerd door connection errors e.d.
En om daar nou dan je character aan kwijt te raken....eeeehm nee
Inloggen voor singel player vind ik ook niet echt handig inderdaad. Stel je internet ligt er uit, dan kun je mooi niet spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zwaar tegenvallen van Blizzard ja, dat er geen offline modus is.
Graag gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef So_Surreal het volgende:
Wizard is leuk om mee te speleninmiddels level 14
Idem, in Tera speel ik een archer en in WoW heb ik altijd Hunter gespeeld, verandering van spijs doet eten zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker spelen, normaal speel ik meestal ranged (hunter of mage), maar eigenlijk nooit melee, maar dit gaat lekker
Dat bedoel ik, dat je totaal niet hoeft in te loggen. Mja, dan heb je weer mensen die gaan pirateren, dat willen ze niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Inloggen voor singel player vind ik ook niet echt handig inderdaad. Stel je internet ligt er uit, dan kun je mooi niet spelen.
Doen ze toch welquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat je totaal niet hoeft in te loggen. Mja, dan heb je weer mensen die gaan pirateren, dat willen ze niet.
Terwijl er toch games op de markt komen die wel gewoon single player zijn zonder dat je hoeft in te loggen op internet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat je totaal niet hoeft in te loggen. Mja, dan heb je weer mensen die gaan pirateren, dat willen ze niet.
Ja, je doet niets, als er bijvoorbeeld 6 mobs zijn en jij gaat dood, dan pull ik ze allemaal en spawn jij midden in die mobquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ga echt zo vaak dood met die wizard.
Spawnen er in eens 4 mobs om me heen en slaan met in 2 seconde dood
Doe ik iets verkeerd ?
Ja maar ben nu alleen, en alsnog spawnen er opeens 6 mobs langs me.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, je doet niets, als er bijvoorbeeld 6 mobs zijn en jij gaat dood, dan pull ik ze allemaal en spawn jij midden in die mob
Daarom, ik snap het niet.quote:
Ah, dat is minder handig ja. Die stun gaat je redden gok ik. Die mobs die bij mij spawnde net waren echt niet normaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar ben nu alleen, en alsnog spawnen er opeens 6 mobs langs me.
Maar heb nu een stun en een goede primary spell, zal nu wel beter gaan
Nja er zit alleen een dikke cooldown opquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is minder handig ja. Die stun gaat je redden gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
Sta je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ze ook niks gegeven, bij multiplayer verdwijnt ie tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Civilian het volgende:
Was ik toch helemaal vergeten dat ik mijn follower ook wapens kan gevenLiep die nog met z'n grijze items rond..
SPOILER: act 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
Iemand die Monk speelt? Die leek mij ook wel leuk namelijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef Syphixx het volgende:
met Chef_M naar 20 gegaan in 5 u, einde act II is in zicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verslagen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb al 7 uur gespeeld en ik zit nog steeds in act 1
Hoe land duurt die shit nou?
Ik heb netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet gewoon een server reset? Uurtje ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:46 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoe lang duurt die maintenance is dat net zoals bij wow een paar uur?
dat zal dan aan je pc/connectie liggen hor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:51 schreef CamelNLD het volgende:
OMG wat is die install downloader traag. Al sinds vanavond aan het downloaden
Gewoon rechterklik op een item.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis de identify scrolls
Of komen die later?
Ehm, naar je stash lopen en eruit halen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Blistering het volgende:
Hoe krijg ik m'n items van m'n stash naar m'n inventory? Ik was zo slim om na een auction gekocht te hebben op ''send to stash'' te drukken
Ik ben een retard (en het is nog vroeg), thanks!quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:17 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon rechterklik op een item.
[..]
Ehm, naar je stash lopen en eruit halen?
Raar, want er zit nog hell tussen nightmare en infernoquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:39 schreef Catch_me het volgende:
Nightmare uitgespeeldNet bij de eerste pack mobs al in 1 x dood @ inferno xD
hihi true storyquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis de identify scrolls
Of komen die later?
repairen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je je items ook weer laten maken bij blacksmith?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
repairen?
dat kan bij de shopkeepersJups repairen, eens kijken waar ik dat kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Hangt ervanaf, voor grote crits en skills die weapon damage gebruiken is de 2H vele malen beter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:36 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, stomme vraag hoor, maar een 2h met 30.7 dps is toch niet beter dan 2x dagger met ieder 24.7 dps? Ik voel me een beetje stom als barbarian met 2 daggers![]()
Oh en ik haat Sand Wasps.
edit: Never mind, blijkbaar telt de gemiddelde dps van beide 1h's.
De spanningquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Wat is het eigenlijk het nut nog van unidentified items, aangezien je ze met right-click gelijk kunt identifyen?
True, daar had je alleen op het begin een tekort aan Identify scrolls en moest je dus soms wel terug naar de town.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef seto het volgende:
De spanningMaar ik zie weinig verschil met de vorige Diablo's waar je toch altijd identify scrolls bij je had.
Iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Peanutnootje het volgende:
Iemand die toevallig een guest pass overheeft en die misschien aan mij wilt geven?
Ik zou er erg blij mee zijn.
Hoe doen jullie dat zo snel? Ik zit nog in act I normal na 6 uur spelen (level 12 ofzo)quote:
specs?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:20 schreef Michelinmannetje het volgende:
Heeft iemand wellicht een guest pass over? Ik wil proberen of Diablo 3 op mijn trouwe pctje werkt en of het echt zo leuk is als het er uit ziet...
Core I3 2120 processor en verder geen extra grafische kaart. Het zou in theorie werken.. Maar de praktijk dan nog he....quote:
Hmmz, ik weet het niet. Ik weet niet hoe snel de geïntegreerde grafische kaart van 't ding is maar de minimum requirement op het doosje is Geforce 7800/ Radeon X1950, dus ik zie het somber voor je in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:35 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Core I3 2120 processor en verder geen extra grafische kaart. Het zou in theorie werken.. Maar de praktijk dan nog he....
12K in archon mode <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:02 schreef seto het volgende:
Wat zijn jullie grootste crits tot nu toe? Voor mij een 7800 Revenge crit, vriend van me had gister de 10.000 gehaald op zijn WD met Sacrifice.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef jankaas020 het volgende:
GODVERDEGODVER. Gister de hele middag en avond gespeeld, nu wil ik weer beginnen ben ik m'n hero kwijt. WTF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |