Hangt ervanaf, voor grote crits en skills die weapon damage gebruiken is de 2H vele malen beter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:36 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, stomme vraag hoor, maar een 2h met 30.7 dps is toch niet beter dan 2x dagger met ieder 24.7 dps? Ik voel me een beetje stom als barbarian met 2 daggers![]()
Oh en ik haat Sand Wasps.
edit: Never mind, blijkbaar telt de gemiddelde dps van beide 1h's.
De spanningquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Wat is het eigenlijk het nut nog van unidentified items, aangezien je ze met right-click gelijk kunt identifyen?
True, daar had je alleen op het begin een tekort aan Identify scrolls en moest je dus soms wel terug naar de town.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef seto het volgende:
De spanningMaar ik zie weinig verschil met de vorige Diablo's waar je toch altijd identify scrolls bij je had.
Iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef Peanutnootje het volgende:
Iemand die toevallig een guest pass overheeft en die misschien aan mij wilt geven?
Ik zou er erg blij mee zijn.
Hoe doen jullie dat zo snel? Ik zit nog in act I normal na 6 uur spelen (level 12 ofzo)quote:
specs?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:20 schreef Michelinmannetje het volgende:
Heeft iemand wellicht een guest pass over? Ik wil proberen of Diablo 3 op mijn trouwe pctje werkt en of het echt zo leuk is als het er uit ziet...
Core I3 2120 processor en verder geen extra grafische kaart. Het zou in theorie werken.. Maar de praktijk dan nog he....quote:
Hmmz, ik weet het niet. Ik weet niet hoe snel de geïntegreerde grafische kaart van 't ding is maar de minimum requirement op het doosje is Geforce 7800/ Radeon X1950, dus ik zie het somber voor je in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:35 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Core I3 2120 processor en verder geen extra grafische kaart. Het zou in theorie werken.. Maar de praktijk dan nog he....
12K in archon mode <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:02 schreef seto het volgende:
Wat zijn jullie grootste crits tot nu toe? Voor mij een 7800 Revenge crit, vriend van me had gister de 10.000 gehaald op zijn WD met Sacrifice.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef jankaas020 het volgende:
GODVERDEGODVER. Gister de hele middag en avond gespeeld, nu wil ik weer beginnen ben ik m'n hero kwijt. WTF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |