Knap hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weeg nu 105 en wil naar 80, kom van 130. Ik eet bewust, drink niet meer elke dag, drink amper frisdrank, ik ontbijt/lunch en avondeet zo verantwoordmogelijk
Hulde. Ik ben van 100 naar 75 gegaan, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. Goed bezig, manquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weeg nu 105 en wil naar 80, kom van 130. Ik eet bewust, drink niet meer elke dag, drink amper frisdrank, ik ontbijt/lunch en avondeet zo verantwoordmogelijk
Triest he, last van de kou...... het is half mei...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
Ik ben erop uit getrokken vanavond toen het droog werd, kreeg onderweg wel wat spetters mee, maar ik had vooral last van de kou :/
[ afbeelding ]
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/88531018
Mijn meest bizarre 'verrek, ik ben ECHT afgevallen!' moment was toen ik me met mijn favoriete horloge moest melden bij de juwelier om er een schakel uit te laten halen, omdat ie anders van mijn hand gleedquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Lees hier de laatste dagen regelmatig van mensen die 20 kilo of meer zijn afgevallen. Mij lijkt dat je je dan helemaal geweldig moet voelen. Ik ken het zelf niet, hoeft ook niet, heb ongeveer mijn hele leven al hetzelfde, redelijk goede gewicht (maat 40), met een marge van 5 kilo of zo. Maar hoe geweldig moet je je voelen als je ineens drie kledingmaten of misschien zelf meer minder hebt.
njah, ik ben sowieso een enorme koukleumquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Triest he, last van de kou...... het is half mei...
dat lijkt me idd wel bizar iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn meest bizarre 'verrek, ik ben ECHT afgevallen!' moment was toen ik me met mijn favoriete horloge moest melden bij de juwelier om er een schakel uit te laten halen, omdat ie anders van mijn hand gleed
Ik ook hoor. Hier klagen mensen dan bij 20 graden dat het warm is om te lopen en ik denk dan, ha het wordt een beetje aangenaam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
njah, ik ben sowieso een enorme koukleumik loop met 17 graden nog in lange broek en lang shirt
quote:Beste YUR,
Hardlopen is met succes je grenzen verleggen. De grootste motivator is vaak de beleving van succes, in het geval van hardlopen is dat prestatieverbetering en het behalen van eventueel gestelde doelen.
Veel succes morgen tijdens de jubileum Trompper Optiek Golden Tenloop 2012.
Namens de organisatie van AV de Koplopers:
Gerda Dielen
Anja Kropmans
Henny Karreman
Bruun van der Steuijt
Evert Wallien
Menno Emmink
André Vos
Dankjewelquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag/moet morgen ook maar weer eens..
Succes alle renners morgen!
de mijne ook niet ben ik na vanavond achterquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef Wiehoe het volgende:
Ook weer terug van mijn rondje. Intervallen is niet mijn hobby.. Ging verder wel goed. Ik zit nu ongeveer op mijn jaarschema.
Ik vind t helemaal niet erg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Triest he, last van de kou...... het is half mei...
En ze vervolgens weer aankomt... en weer afvalt... en weer aankomt en WEER afvalt...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Lees hier de laatste dagen regelmatig van mensen die 20 kilo of meer zijn afgevallen. Mij lijkt dat je je dan helemaal geweldig moet voelen. Ik ken het zelf niet, hoeft ook niet, heb ongeveer mijn hele leven al hetzelfde, redelijk goede gewicht (maat 40), met een marge van 5 kilo of zo. Maar hoe geweldig moet je je voelen als je ineens drie kledingmaten of misschien zelf meer minder hebt.
Bekend verhaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ze vervolgens weer aankomt... en weer afvalt... en weer aankomt en WEER afvalt...
Bij moeten ze ook het vel op mijn rug strak trekken en er dan een paar nietjes doorheen jassen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bekend verhaalHet vel van mijn bovenarmen vindt het minder lollig tegenwoordig
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij moeten ze ook het vel op mijn rug strak trekken en er dan een paar nietjes doorheen jassen.
Maar goed ik ben in mijn leven dan ook totaal zo'n 125KG afgevallen...
dat is zo'n beetje 2,5 x mijn gewichtquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij moeten ze ook het vel op mijn rug strak trekken en er dan een paar nietjes doorheen jassen.
Maar goed ik ben in mijn leven dan ook totaal zo'n 125KG afgevallen...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
njah, ik ben sowieso een enorme koukleumik loop met 17 graden nog in lange broek en lang shirt
Dan word het tijd dat jullie harder je best doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hier klagen mensen dan bij 20 graden dat het warm is om te lopen en ik denk dan, ha het wordt een beetje aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |