Goed bezig man. Blijf doorgaan maar echt echt echt rustig aan. Massive respect dat je met overgewicht na tig jaren zonder conditie nu toch gaat lopen! Het is nooit te laat. Take it easy en binnen afzienbare tijd loop je op een gegeven moment zomaar een kwartier, een half uur of meer!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 1x 1 en 3x 2 min gelopen, vooruitgang, morgen rust
![]()
Merk wel dat mn spieren en botten moeite hebben met mn overgewicht en gebrek aan uberhaubt bewegen. Maar ga t echt rustig doen desnoods doe ik Evy les 1 5x over
Het schijnt er wel weer voor te worden morgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet morgen gewoon ff 10 pakken om boven de 400 te komen in mijn challenge. Wordt wel weer eens tijd ook.
Ja dat hoorde ik ook! Vandaag viel het hier ook 100% mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Het schijnt er wel weer voor te worden morgen
Ligt eraan hoe je de challenge voor jezelf opsteltquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:15 schreef streamnl het volgende:
Heb me bij de challenge ingeschreven in de op. Is het valsspelen als ik alle km erbij zet die ik al bij Endomondo heb gelopen dit jaar? Of moet ik vanaf nu tellen?
Heb tot nu toe bij de lessen van Evy ook geen warmining up gedaan, alleen na de eerste les had ik ontzettende spierpijn.quote:
De challenge is met name voor jezelf en niet als wedstrijd onderling, dus zet er in wat je wilquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:25 schreef streamnl het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ik de rest mag meetellen maar nogmaals ik weet niet of jullie dat zien als valsspelen. Want in dat geval doe ik dat niet.
Edit ik sta er in met mijn totale km. Hoe moet ik die -22.07 interpreteren?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
-22 is het percentage wat je ONDER je schema zit wat je nu had moeten lopen.
Hoeveel weeg je en wat is je streefgewicht? En doe je nog andere dingen behalve lopen. Lijnen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Stefan het volgende:
Ik heb aanleg om snel dik te worden maar ook aanleg om snel af te vallen, dus heb zin in dat t steeds beter gaat
YUR loopt morgen niet...PMS and all that..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Denk dat YUR er verstandiger aan doet gewoon een briefje met het nummer in z'n BH te doen.
shit... loop vanavond ook niet, op donderdagavond loop ik altijd het liefste met mijn roze shockabsorber en die zit nu net in de was.....en dan zeggen sommige mensen nog dat rennen leuk isquote:
Die lila moet je inderdaad niet aantrekken bij je donderdagoutfit. Dan lijk je net een goedkope sloeriequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
shit... loop vanavond ook niet, op donderdagavond loop ik altijd het liefste met mijn roze shockabsorber en die zit nu net in de was.....en dan zeggen sommige mensen nog dat rennen leuk is
ja, heb al eens per ongeluk gedaan....kreeg heel veel aandacht van hanggroepjongeren jeweetz!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Die lila moet je inderdaad niet aantrekken bij je donderdagoutfit. Dan lijk je net een goedkope sloerie
Weeg nu 105 en wil naar 80, kom van 130. Ik eet bewust, drink niet meer elke dag, drink amper frisdrank, ik ontbijt/lunch en avondeet zo verantwoordmogelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je en wat is je streefgewicht? En doe je nog andere dingen behalve lopen. Lijnen?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weeg nu 105 en wil naar 80, kom van 130. Ik eet bewust, drink niet meer elke dag, drink amper frisdrank, ik ontbijt/lunch en avondeet zo verantwoordmogelijk
Schatje toch! Morgen samen naar de Zwaluwhoeve? Moddermaskertje doen? Voel je je vast beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |