quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel hier hoor.
je verdient hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nu pas door dat ik in de OP sta. Maar goedenavond allemaal.
Maar het zijn groetjes... Gewoon groetjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel hier hoor.
goede binnenkomerquote:
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar het zijn groetjes... Gewoon groetjes.
mobiel sry mopquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
MENSEN LUISTER NOU EENS
WATERSCHAPSHEUVEL
BRIGHT EYES
ART GARFUNKEL
rellie_rollie had me gebackt op deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
MLN-Dogs
ww:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat in de spoiler tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat is het subleake wachtwoord dan? Niet dat ik wat dan ook van sport weet, maar meedoen is winnen.
Ik denk hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Dastan het volgende:
moet ik niet een speelschema invullen of zo![]()
nu staat er enkelt
gefeliciteerd je doet mee
heb jij dat ook gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk hier
http://sport.fok.nl/ekpool/meedoen
shit veel werkquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk hier
http://sport.fok.nl/ekpool/meedoen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
iteerd! Je doet mee aan de subleague 'MLN-Dogs'.
Heb het gedaan jaquote:
o, dat is wel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb het gedaan jaen daarna pas subleague gemaakt
Maar helaas kan je niet door tot de finale... je kan alleen groepswedstrijden voorspellen.
Daarna als de kwartfinales bekend zijn mag je die pas weer gaan voorspellen![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
jezus moet je ook nog het aantal kaarten invullen
Aahja gebeuren altijd rare dingen op zo'n EKquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Dastan het volgende:
ik weet niet of je aan mij een goede gaat hebben janpiraat
geen 'woefwoef' vermoed ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
Je kan het niet via je telefoon doen oid.? Dus een nieuw ww aanvragen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
klopt als een zwerende vingerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
MENSEN LUISTER NOU EENS
WATERSCHAPSHEUVEL
BRIGHT EYES
ART GARFUNKEL
rellie_rollie had me gebackt op deze
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van paquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
treurig nummer met een uiterst treurige filmquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van pa![]()
![]()
![]()
Ik heb de film nooit gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
treurig nummer met een uiterst treurige film
veel indruk gemaakt
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
kijken met tissuesquote:
goed verhaal, sterke tekstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfde
was het laatste wat hij had gepost, volgende dag overleden
moet kunnen afentoequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
goed verhaal, sterke teksten
verkloot ritme is wel eigen schuldquote:
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoekenquote:
ja beter doe je dat vanavond he, want zoals ze hier zeggen: ge wit ooit niequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoeken
mooie naamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoeken
ander forum met kk mobiele.layoutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja beter doe je dat vanavond he, want zoals ze hier zeggen: ge wit ooit nie
rechtdoorzee niks fancy moet.kunnenquote:
wat gaafquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef Dastan het volgende:
Ben ook helemaal in de EK-stemming al. Kreeg een hele lading aan oranjespullen thuisgestuurd. Vlaggen, Holland-doeken, plakkers, speelschema's.
ja hier ook alquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Ezell het volgende:
Zag in Utrecht al een hele straat versierd met vlaggetjes enzo.
wat zijn we weer positiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
fuck dat ek, we gaan na 3 wedstrijden toch naar huis
ik volg het voetbal best goed, ik zal dus wel m'n redenen hebben om niet positief gestemd te zijnquote:
Tijdens het EK komen ze weer los joh... meesten voelen zich wel lekker in deze groep, maar voor HansieHansie mag Bert wel plaatsmaken jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik volg het voetbal best goed, ik zal dus wel m'n redenen hebben om niet positief gestemd te zijn
ehh we zijn vandaag europees kampioen geworden hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
fuck dat ek, we gaan na 3 wedstrijden toch naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
johan derksen zit op dit forumquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tijdens het EK komen ze weer los joh... meesten voelen zich wel lekker in deze groep, maar voor HansieHansie mag Bert wel plaatsmaken ja
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ehh we zijn vandaag europees kampioen geworden hoor..ik heb gekeken, wat een waardeloze wedstrijd, met een geniaal einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duitsers verslaan op z'n duits, genotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Tof he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb gekeken, wat een waardeloze wedstrijd, met een geniaal einde.
duitsers verslaan op z'n duits, genot
nee, vandaag wel wat beelden gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof he?
Heb je gisteren ook Dusseldorf - Hertha gezien? Wat een herzenlozen zeg![]()
![]()
![]()
die tag heb k ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die 'DieHard' achter tomosstefan is wel een beetje misplaatst
ja echt ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee, vandaag wel wat beelden gezien
best geniaal dat iedereen al op het veld stond voor de wedstrijd afgelopen was
altijd maar klagen klagen klagenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
door de vorige zin te typen heb ik nu zin in PS2 spelen, laters dus
Nu heb ik er ook zin in.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
door de vorige zin te typen heb ik nu zin in PS2 spelen, laters dus
ja inderdaad hij heeft tenminste een spelcomputer he klinkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd maar klagen klagen klagen
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja inderdaad hij heeft tenminste een spelcomputer he klinker
Ja en hij is woont meer in het buitenland dan in Nederland ik bedoel maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaEn een dak boven zn hoofd en een volle koelkast én hij is gezond
Ja het is niet dat ik het hem niet gun, integendeel, zulke ervaringen kun je geen nee tegen zeggen als je ze mag beleven. Maar toch, zeuren dat je o zo verveeld bent en dan 3 min later van gedachte veranderen. Wispelturige mensen guttegutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja en hij is woont meer in het buitenland dan in Nederland ik bedoel maar
O, dat is stom, ga fokkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaat toch nier door, mijn pa zit nog barry pooter te kijken
ik vraag mij af waarom ik dit vroeger grappig vondquote:
buro renkema, toen kopspijkers nog leuk wasquote:
Ik kan me niet herinneren dat er toen ik in de brugklas zat ook maar iemand was die het niet leuk vond hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee
en de mensen die dat leuk vonden waren echt complete randdebielen
wat een mongolenklas had je danquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er toen ik in de brugklas zat ook maar iemand was die het niet leuk vond hoor.
ja dat zal wel, gouda hè.quote:
Na een eeuwigheid wist ik nog altijd dat een antwoord madam mikmak wasquote:
weinig concentratiequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
Waarom zit je op internet als je aan het lezen bent?
hoezo niet gewoon in bed gaan liggen en dan oogjes dicht snaveltje toequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
Viel gisteren trouwens na veertig minuten Grease in slaap. Vanavond weer een andere film.
puik plan doeiquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoezo niet gewoon in bed gaan liggen en dan oogjes dicht snaveltje toe
SPOILER: Hoe ik slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:12 schreef Ezell het volgende:
Weer eens op tijd maar bed. Hoezeeeeee.SPOILER: Hoe ik slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
godverdomme, val ik aan mijn bureau in slaap. Even verhuizen naar bed dan maar
die wangetjes o mein gottquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
godverdomme, val ik aan mijn bureau in slaap. Even verhuizen naar bed dan maar
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
morgen weer werken. En goedenavond
morgen weer niet werken. En goedenavond
van de 12 keer heb ik 11 keer op camping 1 gestaan, en ook komend jaar weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
hey rubbereend, welke camping zit jij tijdens LL dan
hmm okee, te ver weg van camping 3 tijdens mijn geintoxiceerde staat 's avondsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van de 12 keer heb ik 11 keer op camping 1 gestaan, en ook komend jaar weer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
hmm okee, te ver weg van camping 3 tijdens mijn geintoxiceerde staat 's avonds
apocalypse nowquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
Heb weer een film voor vannacht nodig. Suggesties graag.
filmpje van 10 uur lang met rr die genot zegtquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
Heb weer een film voor vannacht nodig. Suggesties graag.
dezequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
tevens ezell toptip.met knijntjes
watership down
serieus kijken
dat zou wel geniaal zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
filmpje van 10 uur lang met rr die genot zegt
Even trailer opzoeken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
tevens ezell toptip.met knijntjes
watership down
serieus kijken
Ik weet niet of dat nou zo'n genot zou zijn voor mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
filmpje van 10 uur lang met rr die genot zegt
ga het zeggen en dan maak je er een filmpje van jeweetwelquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat zou wel geniaal zijn
tientje dat je gaat snikkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even trailer opzoeken!
[..]
Ik weet niet of dat nou zo'n genot zou zijn voor mij.
ja is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga het zeggen en dan maak je er een filmpje van jeweetwel
ja eens, behalve snol gedeeltequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
nee snol kijk deze nou gewoon
pure kwaliteit
ja sorry., eerst advies vragen en dan pure kwaliteit wegwuiven en dan zelf met kankertroep komenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja eens, behalve snol gedeelte
harteloosquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of ik serieus naar een film met konijntjes kan kijken. Moest bij die trailer al een beetje gniffelen.
Het is een zielige film. Met enge konijnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of ik serieus naar een film met konijntjes kan kijken. Moest bij die trailer al een beetje gniffelen.
weetje hoe mooie doch zielige en tranentrekkende film dat isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
nee man, kk grove en zielige filmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
Ik ga die konijnenfilm wel een keer overdag kijken. Beter moment, gok ik.
te evident itt de mijnequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik ros je naar je dorf als je niet oppast gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |