kijken met tissuesquote:
goed verhaal, sterke tekstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfde
was het laatste wat hij had gepost, volgende dag overleden
moet kunnen afentoequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
goed verhaal, sterke teksten
verkloot ritme is wel eigen schuldquote:
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoekenquote:
ja beter doe je dat vanavond he, want zoals ze hier zeggen: ge wit ooit niequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoeken
mooie naamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nooit in die context, hij heette tevens jan, nummer in kwestie was van bob dylan, ik zal morgen de quote voor je zoeken
ander forum met kk mobiele.layoutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja beter doe je dat vanavond he, want zoals ze hier zeggen: ge wit ooit nie
rechtdoorzee niks fancy moet.kunnenquote:
wat gaafquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef Dastan het volgende:
Ben ook helemaal in de EK-stemming al. Kreeg een hele lading aan oranjespullen thuisgestuurd. Vlaggen, Holland-doeken, plakkers, speelschema's.
ja hier ook alquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Ezell het volgende:
Zag in Utrecht al een hele straat versierd met vlaggetjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |