Aahja gebeuren altijd rare dingen op zo'n EKquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Dastan het volgende:
ik weet niet of je aan mij een goede gaat hebben janpiraat
geen 'woefwoef' vermoed ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
Je kan het niet via je telefoon doen oid.? Dus een nieuw ww aanvragen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
klopt als een zwerende vingerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
MENSEN LUISTER NOU EENS
WATERSCHAPSHEUVEL
BRIGHT EYES
ART GARFUNKEL
rellie_rollie had me gebackt op deze
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van paquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
treurig nummer met een uiterst treurige filmquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van pa![]()
![]()
![]()
Ik heb de film nooit gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
treurig nummer met een uiterst treurige film
veel indruk gemaakt
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
kijken met tissuesquote:
goed verhaal, sterke tekstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfde
was het laatste wat hij had gepost, volgende dag overleden
moet kunnen afentoequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
goed verhaal, sterke teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |