o, dat is wel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb het gedaan jaen daarna pas subleague gemaakt
Maar helaas kan je niet door tot de finale... je kan alleen groepswedstrijden voorspellen.
Daarna als de kwartfinales bekend zijn mag je die pas weer gaan voorspellen![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
jezus moet je ook nog het aantal kaarten invullen
Aahja gebeuren altijd rare dingen op zo'n EKquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Dastan het volgende:
ik weet niet of je aan mij een goede gaat hebben janpiraat
geen 'woefwoef' vermoed ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
Je kan het niet via je telefoon doen oid.? Dus een nieuw ww aanvragen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoerezooi, ing wachtwoord vergeten
klopt als een zwerende vingerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
MENSEN LUISTER NOU EENS
WATERSCHAPSHEUVEL
BRIGHT EYES
ART GARFUNKEL
rellie_rollie had me gebackt op deze
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van paquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
treurig nummer met een uiterst treurige filmquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kende het nummer uiteraard al. Blijft mooi, vandeweek nog gehoord in de auto van pa![]()
![]()
![]()
Ik heb de film nooit gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
treurig nummer met een uiterst treurige film
veel indruk gemaakt
geinig, ik had een goede vriend waarna ik een nummer linkte, die zei exact hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt als een zwerende vinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |