Even trailer opzoeken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
tevens ezell toptip.met knijntjes
watership down
serieus kijken
Ik weet niet of dat nou zo'n genot zou zijn voor mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
filmpje van 10 uur lang met rr die genot zegt
ga het zeggen en dan maak je er een filmpje van jeweetwelquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat zou wel geniaal zijn
tientje dat je gaat snikkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even trailer opzoeken!
[..]
Ik weet niet of dat nou zo'n genot zou zijn voor mij.
ja is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga het zeggen en dan maak je er een filmpje van jeweetwel
ja eens, behalve snol gedeeltequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
nee snol kijk deze nou gewoon
pure kwaliteit
ja sorry., eerst advies vragen en dan pure kwaliteit wegwuiven en dan zelf met kankertroep komenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja eens, behalve snol gedeelte
harteloosquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of ik serieus naar een film met konijntjes kan kijken. Moest bij die trailer al een beetje gniffelen.
Het is een zielige film. Met enge konijnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of ik serieus naar een film met konijntjes kan kijken. Moest bij die trailer al een beetje gniffelen.
weetje hoe mooie doch zielige en tranentrekkende film dat isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
nee man, kk grove en zielige filmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
Ik ga die konijnenfilm wel een keer overdag kijken. Beter moment, gok ik.
te evident itt de mijnequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik ros je naar je dorf als je niet oppast gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |