wat zijn we weer positiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
fuck dat ek, we gaan na 3 wedstrijden toch naar huis
ik volg het voetbal best goed, ik zal dus wel m'n redenen hebben om niet positief gestemd te zijnquote:
Tijdens het EK komen ze weer los joh... meesten voelen zich wel lekker in deze groep, maar voor HansieHansie mag Bert wel plaatsmaken jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik volg het voetbal best goed, ik zal dus wel m'n redenen hebben om niet positief gestemd te zijn
ehh we zijn vandaag europees kampioen geworden hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
fuck dat ek, we gaan na 3 wedstrijden toch naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
johan derksen zit op dit forumquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tijdens het EK komen ze weer los joh... meesten voelen zich wel lekker in deze groep, maar voor HansieHansie mag Bert wel plaatsmaken ja
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ehh we zijn vandaag europees kampioen geworden hoor..ik heb gekeken, wat een waardeloze wedstrijd, met een geniaal einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duitsers verslaan op z'n duits, genotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Tof he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb gekeken, wat een waardeloze wedstrijd, met een geniaal einde.
duitsers verslaan op z'n duits, genot
nee, vandaag wel wat beelden gezienquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof he?
Heb je gisteren ook Dusseldorf - Hertha gezien? Wat een herzenlozen zeg![]()
![]()
![]()
die tag heb k ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die 'DieHard' achter tomosstefan is wel een beetje misplaatst
ja echt ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee, vandaag wel wat beelden gezien
best geniaal dat iedereen al op het veld stond voor de wedstrijd afgelopen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |