quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hier geen servers kiezenMensen toevoegen aan je friendslist en klaar
Oh vandaar, iedereen logt in op dezelfde server, ik dacht dat het zo was als bij WoW. Gewoon Europa kiezen dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hier geen servers kiezenMensen toevoegen aan je friendslist en klaar
Ik gok dat er wel verschillende loginservers zijn, maar er zijn inderdaad niet meerdere worldservers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar, iedereen logt in op dezelfde server, ik dacht dat het zo was als bij WoW. Gewoon Europa kiezen dus.
Gewoon de client downloaden en opstarten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hm. Diablo. Ik ken dat helemaal niet en ik game al jaren. Is er een demo?
Hehe ze mogen ons wel een extraatje geven voor al dat wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en opstarten.
Officieel moet je hem kopen om te spelen, maar al koop je hem niet kan je nu net zoveel als ons
1 free month?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ze mogen ons wel een extraatje geven voor al dat wachten.
Hmm. haha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Gewoon de client downloaden en opstarten.
Officieel moet je hem kopen om te spelen, maar al koop je hem niet kan je nu net zoveel als ons
Mja, dan wordt het vast zo'n item dat low-level nog leuk is. Ik ben meer voor een deel refundquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]een of ander item lijkt me een beter idee
Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, dan wordt het vast zo'n item dat low-level nog leuk is. Ik ben meer voor een deel refund
Een mooi jurkjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Misschien een vanity item?
Ja een petquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Battlefield 3, kocht ik ook nog op launchday..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hmm. haha.Ik ken het. Had 't zelfde bij Battlefield 3. Ik moet wel zeggen, ik ben niet zo fantasievol. Enige fantasie wat ik een beetje ken is battlefield 2142
Niet dus.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hm. Diablo. Ik ken dat helemaal niet en ik game al jaren. Is er een demo?
Jurkjesquote:
Restart?quote:
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-itemsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Ik heb toch echt angel wings op mijn rugquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-items
Of je bent 12.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kom je iets tekort? Mongool. Doe is normaal. Ik ken het gewoon niet.
Omdraaien. Maar nogmaals, ik ben niet zo fantasievol. Maar heb al wat doorgekeken. Niks voor mij. Ziet eruit alsof het door een stel japanse blagen is getekend.quote:
ik doe het nu zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op de Europese servers krijg ik een error 37, bij de amerikaanse blijft hij hangen op hero list.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-items
Game client downen, en verslaafd raken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdraaien. Maar nogmaals, ik ben niet zo fantasievol. Maar heb al wat doorgekeken. Niks voor mij. Ziet eruit alsof het door een stel japanse blagen is getekend.
Ah, maar die dingen hebben dus helemaal geen nut? Lekker dan.quote:
Obvious troll...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef Sloggi het volgende:
Waarom klaagt iedereen over het niet kunnen inloggen? Wat is er mis met de singleplayer?
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maakt het eigenlijk uit of je op de Amerikaanse servers zit?Ik heb per ongeluk op de Amerikaanse servers gespeeld en op de EU servers moet ik dan opnieuw gaan beginnen
Er is geen echte single player, je kan wel solo in een server spelen.... Moet je alsnog inloggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Onschuldige vraag, ik heb nog geen review kunnen vinden.
Er is geen SP? Teh fuck?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er is geen echte single player, je kan wel solo in een server spelen.... Moet je alsnog inloggen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, maar die dingen hebben dus helemaal geen nut? Lekker dan.
Wat een "leuk plaatje"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Maax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook het hele punt van vanity items
Idem hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat iedereen in me friendlist online is, maar niet speeltallemaal inloggen en niet meer uitloggen just in case
Nou lekker sociaal is datquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat iedereen in me friendlist online is, maar niet speeltallemaal inloggen en niet meer uitloggen just in case
kut kneuzen die slots vol houden voor mensen die nu eigenlijk wel gaan spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Kom je maar op één manier achterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, misschien pijpt ze wel met te weinig spuug en teveel tanden
Wat anders? Een non-vanity item? schiet je ook geen reet mee op, je vind toch wel iets beters binnen no time.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een "leuk plaatje"
Ja, en dat dan als compensatie? Fijn hoor, schiet je dus geen reet mee op.
Uhm ik stond al de hele tijd in het character menu, maar kon niet joinenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ben je continue aan het inloggen geweest of in de queue laten stan?
Samequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Ik ben al 10 minuten de hero list aan het retrieven
Give me a high five brother!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Partial refund, sowieso voor de mensen die een digital copy hebben aangeschaft en nog steeds wachten op een keyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Wat anders? Een non-vanity item? schiet je ook geen reet mee op, je vind toch wel iets beters binnen no time.
Partial refund? Aint gonna happen. Ever.
Als je betere ideeen hebt hoor ik ze graag
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Probeerde ik ook, geen geluk mee gehad, maar ik ga dat ook nog maar een keertje proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.Lvl 6, maar heb alvast al mijn characters gecreate ivm naam jatten.
Naam jatten? Noob!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.Lvl 6, maar heb alvast al mijn characters gecreate ivm naam jatten.
Partial refund zie ik helaas niet gebeuren. Administratieve rompslom tot de max. Wie is de lul, blizz of de retailer bij wie ik aan de balie sta? Of gaat blizz het geld overmaken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Partial refund, sowieso voor de mensen die een digital copy hebben aangeschaft en nog steeds wachten op een key![]()
Verder: Zorgen ze maar dat je een item krijgt voor elke tien levels die je stijgt o.i.d., verzin wat geks.
Ik heb het in die zin ook meer over de mensen die een digital download hebben aangeschaft: http://eu.battle.net/supp(...)d-store-faq#comments <- zie daar. Ik heb ook m'n key bij Blizzard/battle.net aangeschaft en heb hem nog niet eens binnen, ik wacht al bijna een dagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Maax het volgende:
[..]
Partial refund zie ik helaas niet gebeuren. Administratieve rompslom tot de max. Wie is de lul, blizz of de retailer bij wie ik aan de balie sta? Of gaat blizz het geld overmaken?
Plus ze zijn gierig![]()
Mwah, true, maar een vanity item vind ik weer zo nutteloos.quote:En een item waar je iets aan hebt iedere tien levels, nee, dan heb ik persoonlijk liever een vanity item. Een bruikbaar item verdien ik liever zelf, dat is de challenge van zo'n spel. Een vanity item veranderd verder niks aan je game belevenis
Gewoon nog eens proberen, had ik ook netquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Maax het volgende:
Zit ik op mn char scherm..
unable to complete this action while joining a party (een handeling die ik dus niet gedaan heb)
Gofterrrr
Wat krijg je dan als 2 vrienden dezelfde game proberen te joinen met dezelfde naam?quote:
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef NDAsilenced het volgende:
Heeft iemand hier nog zo een probeer key over, zou graag nog een vriend willen overhalen om dit spel te halen. (via prive bericht)
alvast bedankt.
Ok, dat zou kunnen, maar dat zou ik nou weer niet fair vinden tegenover de mensen die hem retail gekocht hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het in die zin ook meer over de mensen die een digital download hebben aangeschaft: http://eu.battle.net/supp(...)d-store-faq#comments <- zie daar. Ik heb ook m'n key bij Blizzard/battle.net aangeschaft en heb hem nog niet eens binnen, ik wacht al bijna een dag
Mwah, dat is dan echt weer zon gevalletje van "verschilt per persoon" want hoe hard je ook je best doet, ik ga mijn idee nogsteeds beter vindenquote:[..]
Mwah, true, maar een vanity item vind ik weer zo nutteloos.dan liever iets van een bergje gold of iets dergelijks, of het gelijk inkunnen van een hardere mode dan "normal".
Ik heb ook een digital download, daar krijg je helaas niet zo'n key bij... althans dat dacht ik??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.
Kun je dus nog een weekje wachten
Enige nadeel is dat je bij je digital key geen guest passes krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.
Kun je dus nog een weekje wachten
Ctrl-v enter ctrl-v enter etc...quote:
Ik klikte gewoon weer op hetzelfde knopje en toen deed ie het gewoon... (dus ik had toen niet uitgelogd)quote:
oplossing: bitchen op het fok! forumquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef bigbass het volgende:
ik kom het loginscherm niet voorbij, steeds na 2 seconden code 37....
Gold hoef ik maar overheen te lopen, hoef nergens op te klikken ofzo. Items wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef So_Surreal het volgende:
Is er een mogelijkheid dat je die gold sneller kan oppakken of moet je steeds overal op drukken?
En ik vind dat lopen door te klikken met de muis ook best wennen
Er overheen lopen werkt ook bij goldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef So_Surreal het volgende:
Is er een mogelijkheid dat je die gold sneller kan oppakken of moet je steeds overal op drukken?
Als je eroverheen loopt, dan pak je gold automatisch op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef Duuc-nl het volgende:
tips welke hero te kiezen als ik er misschen ooit doorheen komen? Wat is de simpelste om mee te starten, om het spel door te krijgen?
Demon Hunter of Wizard voor ranged. Ik vind Monk de prettigste voor meleequote:
Allemaal even gemakkelijk moet ik zeggen. Witch Doctor vind ik wel heel simpel, lvl 6 en kan in totaal 3 wolfen en 4 spinnen summonen.quote:
Hij wel hoorquote:
op level 15 zijn die hondjes niet zo sterk meer hoor, en die spinnetjes ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Allemaal even gemakkelijk moet ik zeggen. Witch Doctor vind ik wel heel simpel, lvl 6 en kan in totaal 3 wolfen en 4 spinnen summonen.
Komt omdat ze weten dat je FOK!ker bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Heel even kunnen spelen tot level 3, toen lag ik er weer uit.
Hoe kun je eigenlijk een friend toevoegen? Invite friend was "grijs" bij mij
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat ze weten dat je FOK!ker bent.
Diablo toestaan in je firewall? Wat bedoel je met lag op de SP? Of bedoel je FPS drop?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef lipjes het volgende:
waarom heb ik zo een lag in de SP, iemand anders ook last van?
latency van 700ms....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Diablo toestaan in je firewall? Wat bedoel je met lag op de SP? Of bedoel je FPS drop?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:00 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik heb ook een digital download, daar krijg je helaas niet zo'n key bij... althans dat dacht ik??
Oh, zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je bij je digital key geen guest passes krijgt.
Nee, wel een waar je hem voor 33 euro kan kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik direct diablo 3 fysiek kan halen tussen de 40-50 euro?
Geen idee, ik heb gele items.. ?quote:
Op dinsdagavond om 22:30? Weinig kans...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik direct diablo 3 fysiek kan halen tussen de 40-50 euro?
Ik niet maar mijn co-op partner al wel.quote:
apart, 2 characters aangemaakt. uitgelogd. weer inloggen. die 2 ziet ie, maar niet mijn lvl 10 van 3uur geleden...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4079098783
Een probleem met de hero list...
Die gebruik je zodra je mana op isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Bart het volgende:
Ik snap die wizard niet. Ik schiet zo heel leuke dingen en stralen enzo uit mijn handen. Maar toch kan ik een wapen kiezen, een bow of een club bijvoorbeeld, met een dps. Maar die gebruik ik helemaal niet? Heeft die dps nog invloed op mijn magic powers?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Bart het volgende:
Ik snap die wizard niet. Ik schiet zo heel leuke dingen en stralen enzo uit mijn handen. Maar toch kan ik een wapen kiezen, een bow of een club bijvoorbeeld, met een dps. Maar die gebruik ik helemaal niet? Heeft die dps nog invloed op mijn magic powers?
Maar mijn primary power gebruikt geen mana, dus dan heb je geen reet aan die wapens?quote:
Ik vind 'm wel fijn juistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Maar die Wizard is gewoon kut
Dan zou ik 't niet wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar mijn primary power gebruikt geen mana, dus dan heb je geen reet aan die wapens?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Mij ook, Duucnl#2696 bitte in de op.
Maar hoe werkt dat met je server openen? Zijn er niet gewoon servers met duizenden spelers, of kom je meestal gewoon in je eentje op een server?
Hoezo? Vind het wel geinig tot nu toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Maar die Wizard is gewoon kut
Als je AP op is wel, maargoed zou niet mogen gebeuren. Volgens mij zijn je spells wel ook afhankelijk van je dps.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef Bart het volgende:
Ik heb het even getest net, en als ik een axe van 1,9dps equip doet mijn spel veel minder damage dan als ik een boog van 6,0 dps equip. Vreemd, maar zo werkt het schijnbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je AP op is wel, maargoed zou niet mogen gebeuren. Volgens mij zijn je spells wel ook afhankelijk van je dps.
bij de mediamarkt heb ik hem vandaag gehaald(in Eindhoven) was 44 euro, en lag nog een flinke stapel eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, wel een waar je hem voor 33 euro kan kopen.
Ik ben een ex-wower die hier af en toe mee leest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het even getest net, en als ik een axe van 1,9dps equip doet mijn spel veel minder damage dan als ik een boog van 6,0 dps equip. Vreemd, maar zo werkt het schijnbaar.
Stomme newb, dan zou je ook moeten weten dat DPS geen invloed zou moeten hebben op spells..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ben een ex-wower die hier af en toe mee leest.
Straks zul je het wel begrijpen, stomme newb.
DPS staat voor Damage Per Second right, Spells dealen geen damage?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Stomme newb, dan zou je ook moeten weten dat DPS geen invloed zou moeten hebben op spells..
WoWquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ben een ex-wower die hier af en toe mee leest.
Straks zul je het wel begrijpen, stomme newb.
Ik schiet toch geen spells met mijn dagger? Ik ben Titan Quest gewend, daar heb je als wizard gewoon een staf, en als je een zwaard equipt dan sla je gewoon met dat zwaard, dan schiet je geen bliksem meer zoals je met je staf deed. Vond ik wel logischer eigenlijk. Maar goed, ik ben natuurlijk niet zo subliem experienced als jij, oh edele WoW'er.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
DPS staat voor Damage Per Second right, Spells dealen geen damage?
Weet je wat nog erger is dan een WoW'er? Een PSV-fan die WoW speeltquote:
Dat is de juiste toon!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik schiet toch geen spells met mijn dagger? Ik ben Titan Quest gewend, daar heb je als wizard gewoon een staf, en als je een zwaard equipt dan sla je gewoon met dat zwaard, dan schiet je geen bliksem meer zoals je met je staf deed. Vond ik wel logischer eigenlijk. Maar goed, ik ben natuurlijk niet zo subliem experienced als jij, oh edele WoW'er.
Kwam ik net achter bij mijn wizard, als je dichtbij staat mep je met je zwaardje. En hoger dps zwaardje geeft ook hoger dps spells.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor nut heeft mijn zwaardje bij de Witch doctor?
Dus het heft wel nut om een beter zwaardje te nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwam ik net achter bij mijn wizard, als je dichtbij staat mep je met je zwaardje. En hoger dps zwaardje geeft ook hoger dps spells.
Dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Miesjel het volgende:
Waarom moet alles via het internet?? Ik wil gewoon een lokaal singleplayer sessie starten.. Waarom dat gedoe met servers??
Gewoon een lagere quest selecteren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het tamelijk vervelend dat als ik iemand join, ik meteen naar diegene zijn quests spring en ik niet meer 'terug' kan.
Zo kan ik het verhaal toch nooit volgen?!
Kijk ik speel ook MP, maar dan kies ik wel zelf het moment en log dan wel in. Maar om sp te gamen gaat me dit te ver. En helaas steeds meer games komen met die onzin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Level 10 wizard nu, met wand +orb's. En idd, geen sp offline mode stoort mij ook enorm. Al speel ik wel graag met anderen, die DRM onzin begint nu wel uit de hand te lopen.
de sp is de mp en andersomquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Duuc-nl het volgende:
Dus je moet eerst de sp spelen, en wat is de mp dan?
Ik zie helemaal geen 'lagere' quests? Ik zie standaard maar 1 quest in mijn journal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een lagere quest selecteren?
Voordat je een game joined.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen 'lagere' quests? Ik zie standaard maar 1 quest in mijn journal.
duuuurttt llaaaannnggg. Mijn betaling was er zo doorheen.. vaag gedoe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef RBWO het volgende:
Vrienden van mij wachten al 24u op die fucking order status
Ging lekker iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben weer uitgelogd en ga slapen
Vind het echt een leuk spel nu ik het begin te snappen, nu level 8 wizard.
Net met Drizzt en 2happy4you gespeeldthnx voor de uitleg en alles gasten
Halverwege in act 2 ongeveer. Als je sewers ingaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef ems. het volgende:
nogmaals: Weet iemand wanneer jewelcrafting erin duikt? Ik ben ondertussen bij act 2 maar ik heb nog niets. Nogal saai aangezien mijn buddy al lekker aan het blacksmithen is de hele tijd
Waarom speel ik nu dan in me eentje op een server? Ben nog niemand tegen gekomen.quote:
Fuck man het is geen MMOquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waarom speel ik nu dan in me eentje op een server? Ben nog niemand tegen gekomen.
je kan solo spelen of met een groep van 4 meer nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je misschien even uitleggen wat t dan ongeveer is?
Oke thxquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan solo spelen of met een groep van 4 meer niet
No spoilers please.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef seto het volgende:
Net Normal uitgespeeld met een vriend van me, laatste act vonden we allebei een zware teleurstelling, inclusief het einde.
Nu worden we kei- en keihard geklapt op Nightmare.
Niet gewoon te laag level?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef seto het volgende:
Net Normal uitgespeeld met een vriend van me, laatste act vonden we allebei een zware teleurstelling, inclusief het einde.
Nu worden we kei- en keihard geklapt op Nightmare.
Mis hier ook alles van act 1 en een gedeelte van 2quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat mijn achievements niet werken.
5 uur gespeeld, en 0 achievements gehaald, terwijl mn maat er een hoop heeft binnengesleept.
Niets, nog.quote:
Hij is 33 en ik 31. Het klopt in ieder geval dat Blizzard zegt dat het spel pas echt begint op Nightmarequote:
Hier nog een, skeleton king achievement niet gekregen onder andere..terwijl sommige andere weer wel advancement showen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat mijn achievements niet werken.
5 uur gespeeld, en 0 achievements gehaald, terwijl mn maat er een hoop heeft binnengesleept.
was opzich ook wel makkelijk, maar niet als je geen idee hebt wat je te wachten staat en daar dus in je aoe spell gear aan komt zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel Witch doctor op normal en met lvl 15 tegen de butcher ging eigenlijk wel te makkelijk...
Maar straks maar is door naar hardcore ofzo.
Die firebat vind ik beetje kut. Maar misschien dat het nog komt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
was opzich ook wel makkelijk, maar niet als je geen idee hebt wat je te wachten staat en daar dus in je aoe spell gear aan komt zettenmet toads en firebat was het nog best lastig
Teun, wat is tag/id?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel Witch doctor op normal en met lvl 15 tegen de butcher ging eigenlijk wel te makkelijk...
Maar straks maar is door naar hardcore ofzo.
kneusteun#2736quote:
Er zijn helaas genoeg dingen die nog niet lekker werken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Hier nog een, skeleton king achievement niet gekregen onder andere..terwijl sommige andere weer wel advancement showen..
ach ja, tis toch maar sp
Staat genoteerd, voeg je even toe! Ik ben btw lynxquote:
Had ik dus eerst een digitale purchase wat de hele tijd op Queued stond, dus maar naar de winkel gegaan om een hardcopy te halen. Nu al 4 uur gespeeld en staat er bij mijn Digital purchase opeens Declined.quote:What do the various order status messages mean?
Here are the most common invoice statuses that appear on your order:
Pending – The order is waiting to be sent to the shipping warehouse. It may be waiting on standard payment processing timeframes or inventory availability. This is the only order state where it is still possible to cancel an order for physical goods.
Queued - This is assigned to an order should the order require manual processing.
Processed – The order information has been received by the shipping warehouse and the merchandise is being assembled for shipping. At this point, the order is no longer in Blizzard"s control.
Shipped – The carrier has picked up the packaged order and a tracking number has been sent to Blizzard.
These are some other status messages that may appear under certain conditions:
Refunded – The order status has been set to be refunded.
Cancelled – The order has been canceled by the customer while it was in the Pending stage.
Overnieuwquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:27 schreef Revje1 het volgende:
Even een noob vraagje.
Ik ben nu lvl 10 en kan dus hardcore gaan spelen. Betekent dat ik dan op hardcore mode weer opnieuw moet beginnen? Of kan ik m''n lvl 10 Demon hunter ergens van normal naar harcore zetten?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:13 schreef LompeHork het volgende:
Zo, eindelijk m'n key gekregen, vanmiddag maar eens bellen waarom dat niet meteen kom en wat ze denken te gaan doen als compensatie.
Mwah, je betaald voor een digitale download omdat je dan direct kunt spelen, het is gewoon nalatigheid.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij heeft wel emotionele schade wat nu vergoed moet worden.
!
Dat zou je verwachten, maar als er veel orders zijn is het geen nalatigheid, eerder overmacht, want je kunjt maar zoveel doosjes per uur openenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, je betaald voor een digitale download omdat je dan direct kunt spelen, het is gewoon nalatigheid.
[..]
Joehee, guest passesquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten, maar als er veel orders zijn is het geen nalatigheid, eerder overmacht, want je kunjt maar zoveel doosjes per uur openen
Maar je kunt het proberen, uit coulance krijg je misschien wat guest passes
Wat is er dan met de servers?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:09 schreef leeell het volgende:
uitermate slordig is het zeker en dan heb ik het nieteens over de servers
Steam is er voor gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Joehee, guest passes
Wat ik begrepen heb is dat ze de orders handmatig moesten verwerken, anno 2012 is dat gewoon slordig, ze kunnen IMHO een voorbeeld nemen aan Steam
overbelasting op primetimequote:
zo goed als nergens last van gehad, daarom staat het eerste gedeelte van de 'review' al onlinequote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef leeell het volgende:
[..]
overbelasting op primetime
tijdens launch, okee.
Waar dan? Of kijk ik met mijn neus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo goed als nergens last van gehad, daarom staat het eerste gedeelte van de 'review' al online
Dankjequote:Op woensdag 16 mei 2012 08:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)boek-diablo-iii.html
Daarzo
Leuk stukje Pheno
De blauwe items droppen dan ook als een malle en zijn ook niet zo heel erg speciaal dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:49 schreef Fipotje het volgende:
Die blauwe items op AH zijn trouwens poepie goedkoop.
Tip voor als je goede gear zoekt!
Moah toch 2 mooie bows voor me DH gekocht die ik nog niet heb zien droppenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
De blauwe items droppen dan ook als een malle en zijn ook niet zo heel erg speciaal dus
Juist, ik heb ook een wapen gekocht voor 1k met ongeveer 8 dps meer dan het beste wapen wat ik had gevondenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:51 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Moah toch 2 mooie bows voor me DH gekocht die ik nog niet heb zien droppen
Bij mij werkte het om Diablo helemaal opnieuw op te starten en opnieuw proberen in te loggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef leeell het volgende:
[..]
overbelasting op primetime
tijdens launch, okee.
Dit is waarom ik niet preorder.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef RBWO het volgende:
Vrienden van mij wachten al 24u op die fucking order status
Het speelt ook heerlijk weg imo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
Ik heb gister niet eens de moeite genomen om op AH te kijken.
Al mijn gele items ook gewoon afgebroken, ik was al blij toen ik me van mijn toetsenbord kon losscheuren om te gaan pissen.
Ik kwam al een achievement tegen "equip a legendary orange item" dus ik neem aan van wel dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zijn er eigenlijk ook weer setitems (groen) en uniques/legendaries (bruingoud) in D3?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Het speelt ook heerlijk weg imo.
Ben gisteren begonnen met m'n broer en een maat van me , en om 1uur was het echt van ''grrr we moeten stoppen man het is alweer 1 uur , morgen er weer vroeg uit''
Vanavond weer lekker verder , alles rustig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |