quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hier geen servers kiezenMensen toevoegen aan je friendslist en klaar
Oh vandaar, iedereen logt in op dezelfde server, ik dacht dat het zo was als bij WoW. Gewoon Europa kiezen dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hier geen servers kiezenMensen toevoegen aan je friendslist en klaar
Ik gok dat er wel verschillende loginservers zijn, maar er zijn inderdaad niet meerdere worldservers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar, iedereen logt in op dezelfde server, ik dacht dat het zo was als bij WoW. Gewoon Europa kiezen dus.
Gewoon de client downloaden en opstarten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hm. Diablo. Ik ken dat helemaal niet en ik game al jaren. Is er een demo?
Hehe ze mogen ons wel een extraatje geven voor al dat wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en opstarten.
Officieel moet je hem kopen om te spelen, maar al koop je hem niet kan je nu net zoveel als ons
1 free month?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ze mogen ons wel een extraatje geven voor al dat wachten.
Hmm. haha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Gewoon de client downloaden en opstarten.
Officieel moet je hem kopen om te spelen, maar al koop je hem niet kan je nu net zoveel als ons
Mja, dan wordt het vast zo'n item dat low-level nog leuk is. Ik ben meer voor een deel refundquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]een of ander item lijkt me een beter idee
Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, dan wordt het vast zo'n item dat low-level nog leuk is. Ik ben meer voor een deel refund
Een mooi jurkjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Misschien een vanity item?
Ja een petquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Battlefield 3, kocht ik ook nog op launchday..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hmm. haha.Ik ken het. Had 't zelfde bij Battlefield 3. Ik moet wel zeggen, ik ben niet zo fantasievol. Enige fantasie wat ik een beetje ken is battlefield 2142
Niet dus.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
Hm. Diablo. Ik ken dat helemaal niet en ik game al jaren. Is er een demo?
Jurkjesquote:
Restart?quote:
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-itemsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
Ik heb toch echt angel wings op mijn rugquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-items
Of je bent 12.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kom je iets tekort? Mongool. Doe is normaal. Ik ken het gewoon niet.
Omdraaien. Maar nogmaals, ik ben niet zo fantasievol. Maar heb al wat doorgekeken. Niks voor mij. Ziet eruit alsof het door een stel japanse blagen is getekend.quote:
ik doe het nu zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op de Europese servers krijg ik een error 37, bij de amerikaanse blijft hij hangen op hero list.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Diablo niet aan vanity-items
Game client downen, en verslaafd raken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdraaien. Maar nogmaals, ik ben niet zo fantasievol. Maar heb al wat doorgekeken. Niks voor mij. Ziet eruit alsof het door een stel japanse blagen is getekend.
Ah, maar die dingen hebben dus helemaal geen nut? Lekker dan.quote:
Obvious troll...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:33 schreef Sloggi het volgende:
Waarom klaagt iedereen over het niet kunnen inloggen? Wat is er mis met de singleplayer?
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maakt het eigenlijk uit of je op de Amerikaanse servers zit?Ik heb per ongeluk op de Amerikaanse servers gespeeld en op de EU servers moet ik dan opnieuw gaan beginnen
Er is geen echte single player, je kan wel solo in een server spelen.... Moet je alsnog inloggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Onschuldige vraag, ik heb nog geen review kunnen vinden.
Er is geen SP? Teh fuck?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er is geen echte single player, je kan wel solo in een server spelen.... Moet je alsnog inloggen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, maar die dingen hebben dus helemaal geen nut? Lekker dan.
Wat een "leuk plaatje"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Maax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook het hele punt van vanity items
Idem hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat iedereen in me friendlist online is, maar niet speeltallemaal inloggen en niet meer uitloggen just in case
Nou lekker sociaal is datquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste is dat iedereen in me friendlist online is, maar niet speeltallemaal inloggen en niet meer uitloggen just in case
kut kneuzen die slots vol houden voor mensen die nu eigenlijk wel gaan spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Kom je maar op één manier achterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, misschien pijpt ze wel met te weinig spuug en teveel tanden
Wat anders? Een non-vanity item? schiet je ook geen reet mee op, je vind toch wel iets beters binnen no time.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een "leuk plaatje"
Ja, en dat dan als compensatie? Fijn hoor, schiet je dus geen reet mee op.
Uhm ik stond al de hele tijd in het character menu, maar kon niet joinenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ben je continue aan het inloggen geweest of in de queue laten stan?
Samequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Ik ben al 10 minuten de hero list aan het retrieven
Give me a high five brother!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Partial refund, sowieso voor de mensen die een digital copy hebben aangeschaft en nog steeds wachten op een keyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Wat anders? Een non-vanity item? schiet je ook geen reet mee op, je vind toch wel iets beters binnen no time.
Partial refund? Aint gonna happen. Ever.
Als je betere ideeen hebt hoor ik ze graag
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Probeerde ik ook, geen geluk mee gehad, maar ik ga dat ook nog maar een keertje proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.Lvl 6, maar heb alvast al mijn characters gecreate ivm naam jatten.
Naam jatten? Noob!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Had ik ook, 20 minuten zelf, toen maar op Cancel gedrukt, opnieuw ingelogd en kon er in 1x wel in.Lvl 6, maar heb alvast al mijn characters gecreate ivm naam jatten.
Partial refund zie ik helaas niet gebeuren. Administratieve rompslom tot de max. Wie is de lul, blizz of de retailer bij wie ik aan de balie sta? Of gaat blizz het geld overmaken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Partial refund, sowieso voor de mensen die een digital copy hebben aangeschaft en nog steeds wachten op een key![]()
Verder: Zorgen ze maar dat je een item krijgt voor elke tien levels die je stijgt o.i.d., verzin wat geks.
Ik heb het in die zin ook meer over de mensen die een digital download hebben aangeschaft: http://eu.battle.net/supp(...)d-store-faq#comments <- zie daar. Ik heb ook m'n key bij Blizzard/battle.net aangeschaft en heb hem nog niet eens binnen, ik wacht al bijna een dagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Maax het volgende:
[..]
Partial refund zie ik helaas niet gebeuren. Administratieve rompslom tot de max. Wie is de lul, blizz of de retailer bij wie ik aan de balie sta? Of gaat blizz het geld overmaken?
Plus ze zijn gierig![]()
Mwah, true, maar een vanity item vind ik weer zo nutteloos.quote:En een item waar je iets aan hebt iedere tien levels, nee, dan heb ik persoonlijk liever een vanity item. Een bruikbaar item verdien ik liever zelf, dat is de challenge van zo'n spel. Een vanity item veranderd verder niks aan je game belevenis
Gewoon nog eens proberen, had ik ook netquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Maax het volgende:
Zit ik op mn char scherm..
unable to complete this action while joining a party (een handeling die ik dus niet gedaan heb)
Gofterrrr
Wat krijg je dan als 2 vrienden dezelfde game proberen te joinen met dezelfde naam?quote:
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef NDAsilenced het volgende:
Heeft iemand hier nog zo een probeer key over, zou graag nog een vriend willen overhalen om dit spel te halen. (via prive bericht)
alvast bedankt.
Ok, dat zou kunnen, maar dat zou ik nou weer niet fair vinden tegenover de mensen die hem retail gekocht hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het in die zin ook meer over de mensen die een digital download hebben aangeschaft: http://eu.battle.net/supp(...)d-store-faq#comments <- zie daar. Ik heb ook m'n key bij Blizzard/battle.net aangeschaft en heb hem nog niet eens binnen, ik wacht al bijna een dag
Mwah, dat is dan echt weer zon gevalletje van "verschilt per persoon" want hoe hard je ook je best doet, ik ga mijn idee nogsteeds beter vindenquote:[..]
Mwah, true, maar een vanity item vind ik weer zo nutteloos.dan liever iets van een bergje gold of iets dergelijks, of het gelijk inkunnen van een hardere mode dan "normal".
Ik heb ook een digital download, daar krijg je helaas niet zo'n key bij... althans dat dacht ik??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.
Kun je dus nog een weekje wachten
Enige nadeel is dat je bij je digital key geen guest passes krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik m'n digital download binnen heb ben jij de eerste.
Kun je dus nog een weekje wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |